/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Hente arkiveret kalender i Outlook
Fra : Headfarm
Vist : 1023 gange
75 point
Dato : 29-03-04 20:02

Er der nogen der ved hvordan jeg (i Outlook) henter tidligere kalenderinformationer der er blevet autoarkiveret.
Jeg ved eksempelvis at aktiviteten foregik i maj 2003?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 20:05

Filer - importer

Hvis det er noget du har gemt.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 29-03-04 20:09

Hvis det er autoarkiveret, så vil du i din mappeliste kunne se et punkt der hedder arkivmapper, herunder ligger det heler

Kommentar
Fra : Headfarm

Dato : 30-03-04 00:29

Til refi:
Under windows/profiles... ligger archive.pst og outlook.pst som er opdateret (størrelse og dato) men de kan ikke importeres af nogle af de mulige former.

Til BP: Der er ingen arkivmappe synlig. De bliver autoarkiveret (sletter kalender efter 3 måneder)

Flere forslag?

Mvh Headfarm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-04 01:21

Hvis det er gemt ligger det i archive.pst

Kommentar
Fra : Headfarm

Dato : 30-03-04 09:20

Hej refi - du giver åbenbart ikke sådan lige op

Guiden Import og eksport giver flg. muligheder (for import)
Import cc:Mail Archive (cc:Mail-arkivfiler (.cca;.imp))
Importer en iCalendar - eller vCalendar-fil (.vcs)
Importer en VCARD-fil (.vcf)
Importer fra et andet...
Importer indstillinger...
Importer Internet-e-mails ...

Ingen af punkterne kan importere filen archive.pst

Mvh Headfarm

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-03-04 09:35

Har du din mappeliste synlig??

Kommentar
Fra : Headfarm

Dato : 30-03-04 09:53

Til BP
Jeg går ud fra at du mener "Outlook genveje" med div. brugeres mapper? - jo den er synlig.
Indeholder Outlook i dag, Indbakke... + plus mappelister med egne oprettede mapper - men ingen arkivmapper!

Mvh Headfarm

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-03-04 09:57

Nej, det er ikke genvejene.

I din menulinie klikker du på Vis og derefter på Mappeliste, dette åbner et træ over alle de mapper der ligger i din Putlook, og der skulle arkivmapperne gerne ligge

Kommentar
Fra : Headfarm

Dato : 30-03-04 10:07

Okay BP - så blev jeg så meget klogere.
Desværre hjælper det ikke. Jeg kan finde mappen cc:Mail-arkiver men "Der er ingen emner at vise" !

Mærkeligt, når nu der ligger en arkivfil archive.pst på 1.400 KB opdateret 02.02.04

Men den er jo nok heller ikke stor nok til at indeholde data?

Mvh Headfarm

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 75 point
Dato : 30-03-04 10:23
Godkendelse af svar
Fra : Headfarm

Dato : 30-03-04 11:02

Hej BP
Jeg må nok konstatere at min autoarkivering sletter kalenderen i stedet for at arkivere. Så ma jeg blot se hvordan det ændres men det finder jeg nok ud af - ellers er der jo til en ny spørgerunde

Fortsat god dag.

Mvh Headfarm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-04 11:29

Ergo var de slettet

Men du har ret - vi giver normalt ikke op.