/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T68 låsekode
Fra : Mielko
Vist : 718 gange
50 point
Dato : 10-05-02 13:39

Hvad er en låsekode til en Ericcson T68, hvis det ikke er netværkskoden?

Kommentar
Fra : mancom

Dato : 10-05-02 15:54

Hej... Låsekoden er en ekstra sikring der parrer din telefon sammen med dit SIM kort, så den er låst for andre SIMkort hvis den bliver stjået. Låsekoden er som standard "0000" men du kan selv ændre den. Låsen er ikke aktiveret når man køber telefonen. Med venlig hilsen - www.mancom.dk

Accepteret svar
Fra : mancom

Modtaget 50 point
Dato : 13-05-02 16:43

Hej... Låsekoden er en ekstra sikring der parrer din telefon sammen med dit SIM kort, så den er låst for andre SIMkort hvis den bliver stjået. Låsekoden er som standard "0000" men du kan selv ændre den. Låsen er ikke aktiveret når man køber telefonen.

...Det skal måske nævnes at, hvis man aktivere låsekoden, og så sættet et andet SIM kort i telefonen, så vil telefonen skrive "indtast låsekode" eller "telefon lås"

Med venlig hilsen - Morten

Kommentar
Fra : skroder

Dato : 05-09-03 11:09

Jeg har en SONY Ericsson T68i, hvordan åbner man låsekoden så den kan bruges til andre SIM kort fra andre teleselskaber

Venligst Skroder

Kommentar
Fra : skroder

Dato : 05-09-03 11:11

Hvordan åbner man en låsekode til SONU Ericsson T68i, således den kan bruges til SIM kort fra andre teleselskaber

venligst skroder