/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
svane køkken
Fra : eln
Vist : 1178 gange
50 point
Dato : 29-03-04 16:44

jeg er den heldige ejer af et svanekøkken,men,,,,,,jeg har problemer med lågerne,planke lud birk,efter rengøring er der stadigvæk pletter der ligner fedt, der ikke er gået væk,kan lågerne behandles med et eller andet?jeg har kontaktet fohandleren,men der var ingen hjælp at hente.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 29-03-04 16:46

eln

hvilken afdeling har du henvendt dig til.

per

Kommentar
Fra : eln

Dato : 29-03-04 17:01

ingen kommentar

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 29-03-04 17:13

eln

hvad er grunden til at du kommer her og beder om hjælp, og så vil du ikke svare på de spørgsmål der bliver stillet til dig for at hjælpe.

per

Kommentar
Fra : eln

Dato : 29-03-04 17:22

jeg vil ikke give forhandleren negativ omtale

eln

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 17:22

Hvis forhandler ikke vil hjælpe - og vi ikke MÅ hjælpe - hvad er så meningen med spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-04 17:22

Heller ingen kommentar herfra

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 17:24

Hvorfor?
Det er vel ham/hende der har solgt dig noget, og ikke kan/vil hjælpe.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-03-04 17:34

eln skjuler noget.
Er forhandleren din svigerfar?
Har du købt billigere, med pletter?
Er du selv skyld i pletterne?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 29-03-04 18:08

komfuret er måske så varmt at det slet ikke behøver strøm

Kommentar
Fra : ivan153

Dato : 29-03-04 22:57

Det er lim fra fineringen der er gået igennem.Så der er ikke andet end forhandleren til at erstatte lågerne.Du har jo ikke bestildt 2 klasses låger.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 30-03-04 00:05

der er jo nol en grund til at Svane Køkkenet har skiftet leverandør.

per

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 30-03-04 06:00

jeg har været sælger i snart 35 år og kan snart se afslutningen på mit værk, hvis vore kunder har 2 muligheder enten ved at købe varer eller problemer tja! så vælger man underligt nok altid problemerne, når så man har gjort det så er der altid offentligheden man kan henvende sig til bagefter.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-04 12:08

Er der nogen der har fattet det logiske i spørgsmålet?
Har man mon bevidst købt et køkken med fejl til en billig penge og nu håber på en genial løsning?

Vi kan jo håbe på et svar...

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 30-03-04 17:49

Det er et logisk spørgsmål, men i vores branche staves alt med pris - man koncentrerer sig ikke en skid om hverken det funktionelle eller det estetiske - KUN PRISEN!!!! gudske lov findes der kunder der ikke er på vildspor, men jeg ved at jeg hverdag gør et helvedes stykke abejde for at drage begge parter ( ofte mand og kone ) ind i handelen med at præcentere hvilke fordele mine produkter har såvel på det funktionelle plan som det estetiske, når vi så er nået sålangt så er folk ikke klogere end at mine varer bliver sammenlignet med Nurnberg produkter.... generelt til spørgsmålet så vil jeg bede om at en sådan sag bliver gennemgået jvf. produktgarantien/reklamationsberettigelsen. TAK!

Kommentar
Fra : eln

Dato : 30-03-04 23:02

tak for svarene ,mere eller mindre saglige, jeg købte mit køkken for 4 år siden til fuld pris,nyt og ikke af min svigerfar ,er der garanti på køkkenlåger? isåfald er det noget jeg ikke vidste, jeg er ny bruger på denne side og den eneste "geniale løsning "jeg er ude efter ,er en måde at rense lågerne på, uden at ødelægge dem med kemikalier, jeg håber meget at få et svar jeg kan bruge.

mvh. eln

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-04 23:09

Det er bare lidt svært at hjælpe hvis du ikke vil gå ind i en dialog.
Havde du fra start skrevet at køkkenet var 4 år gammelt kunne mange af svarene være undgået.
Hvis pletterne er lim der trækker ud er der jo ikke meget at gøre.
Hvad med at male dem?

Accepteret svar
Fra : slemmert

Modtaget 50 point
Dato : 30-03-04 23:23

Okay! jeg synes at du skal finde ud af hvad disse pletter er, når du har hold på det evt. ved hjælp af en fagmand så er der eks. en virksomhed som Borup Kemi, det vil være et godt udgangspunkt deres produkter står i et hvert velanskrevet byggemarked med faglig ekspertise. ring evt til producenten først og tal med teknisk afdeling.

Godkendelse af svar
Fra : eln

Dato : 31-03-04 10:42

Tak for svaret slemmert.