/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
at synge
Fra : dannitheking
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 29-03-04 16:28

Hejsa
Er der et sted på nette der kan lære en der ikke kan synge, at synge?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 16:31

Nej

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 29-03-04 16:36

Måske købe en mic og øve dig på Messenger

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 29-03-04 16:52
Kommentar
Fra : bernoulli

Dato : 29-03-04 21:24

Jeg må tilslutte mig nej-koret. Vejen frem er at lære og træne. Man kan måske træne sig selv; bruge en mikrofon, optage og blive hjulpet lidt på vej af sine egne ører, men undervisning og respons fra en, der har kendskab til teknik, kan give meget mere.

Accepteret svar
Fra : fluffyclaus

Modtaget 50 point
Dato : 29-03-04 22:28

prøv at se om du kan finde nogle lærebøger af birgitte sadolin. Du kan også kigge efter bøger om elementær vejr træknings teknik af Arnold Jacobs (manden er en af verdens bedste tuba spillere og han har kun én lunge....tro mig den mand ved hvad han snakker om!!!!!!!)...Vejrtræknings teknikkerne for blæse instrumenter og sangere er iøvrigt identiske...så der må være noget hjælp at hente den vej rundt.....

Kommentar
Fra : amalieisa

Dato : 30-03-04 21:51

Vil bare lige sige at hun hedder Catrine sadolin, bogen koster omkring 400-500,- men er rigtig god. Der er en cd med øvelse mm med.

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 30-03-04 22:44

ups.....godt der er nogle der er vågne amalieisa........det er som du siger selvfølgelig Catrine Sadolin......Birgitte Sadolin er skuespiller

Godkendelse af svar
Fra : dannitheking

Dato : 01-04-04 10:44

Tak for svaret fluffyclaus.