/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
guitar
Fra : dannitheking
Vist : 552 gange
50 point
Dato : 29-03-04 16:27

Halløjsa
Jeg ville bare vide hvad i synes er det sværeste stykke der er skrive til guitar.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 16:32

Gladiatorernes indtogsmarch

Accepteret svar
Fra : olehermann

Modtaget 60 point
Dato : 29-03-04 16:37

Minutvalsen,den skal spilles på 35 sek

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 29-03-04 16:50

Relativt svært, og super fedt:

Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge

/Niels

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-04 17:04

Jethro Tull
Jimmi Hendrix
Frank Zappa
Al Di Meola
Carlos Santana
Og mange mange flere
Har lavet massere svære stykker men lige hvad der er det sværeste???
Mvh Sune

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 29-03-04 22:23

skal det oprindeligt være skrevet til guitar, eller må det gerne være transkriberet (altså skrevet om så det passer til instrumentet)....hvis det sidste er ok, så må det være : Flight of the bumblebee. Har kun hørt om én dansker der kan spille den på guitar, Carl Evald Jensen fra Back in Black/Asgard Brew (kåret som danmarks hurtigste guitarist)

Godkendelse af svar
Fra : dannitheking

Dato : 01-04-04 10:54

Tak for svaret olehermann.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 01-04-04 11:01

Tak Tak
1 april

Kommentar
Fra : ulf112

Dato : 21-08-06 17:24

bare for skæg og fordi jeg er meget nysgerie hvad skal du bruge det til?

Kommentar
Fra : ulf112

Dato : 21-08-06 17:24

bare for skæg og fordi jeg er meget nysgerie hvad skal du bruge det til?

Kommentar
Fra : ulf112

Dato : 21-08-06 17:25

undskyld jeg kom til at sende den to gange.... en ulempe ved safari browseren :)