/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Terrasogulv
Fra : profibus
Vist : 643 gange
90 point
Dato : 29-03-04 15:44

Kan man selv lave et nyt terrasogulv og hvordan gør man?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-03-04 16:47

Der skal støbes med speciel blanding.
Slibes, slibes og slibes med speciel slibemaskine.
Det er folk med speciale i terrasso som laver det.
Om du kan lave det selv - jeg ville nok købe nogen til at lave det.
Emesen.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 29-03-04 16:49

jeg mener ikke at du kan leje slibemaskinen til det, men kan du det er det til at overkomme, det er en betonblanding tilsat farve og granitskærver i den type du vil have, så udstøber du lader det afhærde og sliber så med denne specialmaskine, og afslutter med en polering,

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 29-03-04 16:51

emesen

du er da også så fand--- hurtig, skal du ikke passe barnebarn

per

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-03-04 16:59

Ikke i dag - men hvor ved du det fra.
Emesen.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 29-03-04 17:15

emesen

har du eller hva.

per

Kommentar
Fra : murerhans

Dato : 08-05-04 02:09

Gør ligesom jeg. Øv dig nogle gange under instruktion af en fagmand, læg nogle gulve som ikke dur. Så vil du efterhånden lære det.
Med andre ord det er ikke noget du skal begive dig ud i som ikke fagmand