/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Konvertere jeg fra DVD til DIVX
Fra : mikkelsmail
Vist : 492 gange
50 point
Dato : 29-03-04 15:33

Hvordan konvertere jeg fra DVD til DIVX ... ? Jeg kunne godt tænke mig at ligge mine DVD film ind på pc i en god kvalitet i divx format .. Hvilket program skal jeg bruge og hvor finder jeg det ... ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 15:41
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-03-04 17:09

Prøv at kigge her!
http://www.dvdrhelp.com/

Accepteret svar
Fra : themighty

Modtaget 50 point
Dato : 30-03-04 09:26

få fat i et program der hedder dvdx 2,0 det ripper direkte fra dvd til evt divx eller vcd stor mulighed for tilpasning med undertekster og lydspor osv..... bruger det dog ikke selv da jeg har nogle programmer hvor man gør det hver for sig...
altså først dvd ripper til at ligge dvd filen over på harddisken. derfter skal vob filerne konverteres til divx. hertil bruger jeg flaskmpeg.. så nu har jeg sådan set den færdige film fra dvd til divx og fylder kun omkring en skive.. herefter kan du konvertere divx´en til evt vcd eller svcd så du stadig kan se den på både pc og i en dvd afspiller der er kompatibel med vcd og/ell svcd.. til dette bruges evt programmet tmpeg encoder..... men men men.. nu er det ikk fordi det er så let at lave og det tager lang tid at konvertere og finde ud af hvordan det hele skal sættes rigtigt op.. hvis jeg var dig ville jeg investere omkring sølle 1000kr og købe en dvd brænder.. så kan du sådan set bare kopierer dine dvd film og få dem på dvd... så skidt med alt det der divx og konverteren frem og tilbage.. håber det ku bruges
mvh
Themighty

Kommentar
Fra : max_schou

Dato : 30-03-04 10:19

http://www.dvdcopyworld.de/encod/DVDx20setup.exe
Her er et link til det program jeg bruger og det virker 100%!!!

/Shinji

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 17:14

Har du fået svar på spørgsmålet? Så accepter venligst et svar

Godkendelse af svar
Fra : mikkelsmail

Dato : 20-01-06 15:14

Tak for svaret themighty.