/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Azureus download sider!?
Fra : Nick15
Vist : 343 gange
50 point
Dato : 29-03-04 15:26

hej Jeg leder efter nogle sider ligesom www.suprnova.org bare hvor jeg kan downloade porno film :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 15:30

Gå du bare en tur på p2p siderne - der er masser - og for en gang skyld lovlige de fleste.

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 29-03-04 15:35

ja men det er problemmet jeg kender ikke nogle hp hvor der er p2p sider! giv mig nogle link :)

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 29-03-04 15:40

am horny.......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 15:49

Nick
Du kender da godt kazaa og edonkey og overnet.

Men ok da

www.overnet.com

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 29-03-04 20:20

Ok nu skriver jeg det idiot sikkert jeg mangler sider hvor jeg kan bruge Azureus programmet til at downloade med altså nogle sider ligesom www.sharereactor.com til Overnet og edonkey jeg mangler bare nogle sider hvor jeg kan bruge programmet Azureus.....

Baaaaah

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 29-03-04 20:21

et sted hvor jeg kan downloade film og spil ovs.

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 29-03-04 20:22

bare til ----------->Azureus<-----------
----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<----------- ----------->Azureus<-----------

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 23:09

Jeg aner ikke hvad Azureus er for noget.

Kan det ikke være ligemeget hvad programmet hedder.

Alle p2p programmer laver da det samme.

Accepteret svar
Fra : Draageos

Modtaget 50 point
Dato : 30-03-04 11:37

har da nogle links... hvad du vil bruge dem til er din egen sag
http://www.torrentreactor.net/ - http://www.torrentz.net/ - http://isohunt.com/

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 30-03-04 18:41

Se han fik fat i havd det var jeg skulle bruge for nogle hjemmesider danke!