/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
fra cpu til tv
Fra : supernova
Vist : 247 gange
50 point
Dato : 29-03-04 13:02

hvordan får man både monitor og tvskærm til at virke samtidig i tvtool så jeg kan arbejde med cpu mens der er en anden der kan se en film inde på tv´et er der evt. et andet program?

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 29-03-04 17:23

hvilket grafikkort har du???? Radeon eller Nvidia????

Kommentar
Fra : supernova

Dato : 29-03-04 20:05

nvidia problemet er at cpu´en kun kan finde min monitor og ikke mit tv
på mit scarstik er der selve scarstikket, ledning til lyd og så er der et stik mere skal det sættes ind et eller andet sted

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 11-04-04 16:09

Der skal gå et stik fra din computer til dit TV(svideo/gult fonostik)

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 27-06-04 14:13

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.