/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
bass!!!!
Fra : trytter
Vist : 564 gange
50 point
Dato : 29-03-04 12:42

hva så jeg ville høre om der var nogle der kender en hjemmeside hvor man kan hente film..hvor det er der er biler med højtalere der fyrer op for det....please:)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 13:03

"trytter"
Du har nogle sjove spørgsmål......
Sidst fandt vi en scooter med et stort stereoanlæg der krævede 4 akkumulatorer for at virke.
Det nemmeste er at bruge din søgefunktion - så finder du det hele.
Samtidig bruger du tiden til noget fornuftigt mens du alligevel venter på et svar fra os.

Accepteret svar
Fra : Haps

Modtaget 50 point
Dato : 02-04-04 10:42

Et godt bud er faktisk http://www.google.com
Der kan man finde utrolig mange sider. De bedste sider er de udenlandske. Dem er der selvfølgelig også flest af!

Godkendelse af svar
Fra : trytter

Dato : 02-04-04 13:39

Tak for svaret Haps.

Kommentar
Fra : Haps

Dato : 02-04-04 18:26

Velbekomme! Og god fornøjelse med det der Bass!!!!