/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HJÆLP.0000
Fra : turia
Vist : 464 gange
100 point
Dato : 29-03-04 11:43

Hej allesammen jeg har et stort prob, jeg køre xp pro, og når jeg går ind i noget freksemple
i søg eller hvis jeg skal skrive mit password eller andre programmer så kommer den frem
med 00000000000000000, og sådan bliver den ved,jeg vil helst ikke formater min HD da
der ligger en masse som jeg helst ikke vil miste,der skulle vil ikke være en som kan hjælpe mig med det prob,
M.V.H. Turia.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 29-03-04 11:51

Hejsa

Prøv følgende

Gå op i funktioner-vælg internetindstillinger-væl fanen indhold
Her går du ned hvor der står autofuldførelse-og klikker på den
Her kan du rydde formularer og adgangskoder

Ryd formularer betyder

Klik her for at tømme mappen Oversigt for alle indgange, som du tidligere har oprettet på websider. Dette sikrer, at ingen andre kan anvende computeren og prøve at få vist personlige oplysninger, som du tidligere har indtastet, ved at få vist indgange, der vises af Autofuldførelse.

Ryd adgangskoder betyderKlik her for at fjerne alle indgange i mappen Oversigt med alle brugernavne og adgangskoder, som du tidligere har oprettet på websider. Dette sikrer, at ingen andre kan anvende computeren og prøve at få vist personlige oplysninger, som du tidligere har indtastet, ved at få vist indgange, der angives af Autofuldførelse.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : BoJohansen

Dato : 29-03-04 11:51

Gør den også det hvis du åbner et tekst dokument og sætter cursoren klar til at skrive??

Det kunne jo være dit tastatur er i stykker, hvis nu 0 knappen er defekt og er aktiveret hele tiden vil den jo gøre dette

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 14:55

Hvis den bliver ved med at taste 0000 har det ikke noget med tidligere indtastninger at gøre.
Det kan næsten kun være dit tastatur eller driver til samme.
Hvis det er trådløst så tjek også lige dine batterier.
Har du haft spildt i det så rens det.
Er det ikke trådløst så prøv med et andet. (kan du naturligvis også hvis det er trådløst)

Godkendelse af svar
Fra : turia

Dato : 30-03-04 13:51

Tak for svaret briani. Det ser ud til at det har hjulpet, og tak til jer andre også for de svar i er kommet med.
M.V.H.
turia.