/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobilselskab (Taletidskort )
Fra : engparken
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 29-03-04 10:09

Hej til alle på Kandu.
Jeg har 2 unger som har lige fået en mobiltelefon,det som jeg ville høre var hvem er billigst som selskab.Det som de skal have er et taletidskort hvor de har 100-200 kroner på.Jeg har set nogen selskaber men de skal have 2,50 -3 kroner i minuttet og 25 øre pr sms.Er der ikke andre selskaber som er lidt billiger ?????? Venlig hilsen Engparken.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 29-03-04 10:11

Taletidskort er typisk dyrere end telefoner med abonnement.

MEN der er jo altså mulighed for at benytte eksempelvs CBB.

Du tanker via nettet, og prisen er ligeså lav og endda lavere end mange almindelige abonnementer

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 29-03-04 10:12
Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 29-03-04 10:12

foreslår klart www.telmore.dk
(der kan du for forælder oxo styre deres konti)

ellers prøv med:
www.mobilpriser.dk

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : heinefernandes

Dato : 29-03-04 10:14

sonofon har også et alternativ til de to (telmore,cbb) som hedder selvhenter..kan findes her:
https://sso.sonofon.dk/sh/

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 29-03-04 10:15

CBB har lige sænket prisen for ALLE, men nu koster det 199,- at oprette.
så taler du for 69 øre/min. og sms for 19 øre/stk.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 29-03-04 10:18

tilføjelse:

For de 199,- får du så også 199,- på din taletidskonto...
Det eneste der er påkrævet er at der bliver tanket for min. 99,- pr. ½ år.
Du kan betale via fx. DK-kort eller giro/netbank.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 29-03-04 11:06

Du kan sammenligne priserne her http://www.clickpoint.dk/pristjekket/mobil.htm

Tele2Mobil Online har det samme "billige" tilbud som CBB.

mvh ans

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 11:52

Tele2 har også den fordel at du får 10 øre/min retur for opkald til telefonen.

Godkendelse af svar
Fra : engparken

Dato : 29-03-04 12:50

Tak for svaret ans.
Det var en rigtig god side den du fandt til mig. TAK ans. Hilsen engparken.