/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Perlemor Maxi...
Fra : Viktor_PM
Vist : 815 gange
28 point
Dato : 29-03-04 09:39

Hej alle sammen...

Kan man selv male perlemor? Hvis man kan hvordan gør man så? Hvilken perlemor farve er fedest til Maxi: Perlemorhvid, Perlemor blå eller perlemor rød? Eller er der andre fede perlemor? Kan man få ligeså flot resultat hvis man selv maler med malerpistol, som hvis man får den autolakeret?

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 28 point
Dato : 29-03-04 11:21

Det er altså temmeligt svært Viktor altså at male selv så det bliver pænt Men jeg har experimenteret en del med noget de har i biltema på spray og det er noget der lægger sig som et spindelvæv på en grundfarve man først har malet feks kan du få det i sort og når du så sprøjter det på kommer det ligesom ud i tråde der sætter sig det kan blive temmeligt pænt man skal bare lige øve sig på et eller andet det fås i forskellige farver og kan selvfølgelig også mixes sammen
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-04 11:22

Med noget mener jeg altså maling *ss*

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 29-03-04 13:09

Tak for svaret Sunowich.

Men jeg tror jeg overlader arbejdet til en af mine venner, som er prof. autolaker... Men tak alligevel, det kan jeg nok bruge en anden gang...