/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Er der nogle som kan hjælpe mig med mit ~
Fra : hrskitzo
Vist : 275 gange
100 point
Dato : 29-03-04 00:17

Hej

Jeg står med en tekst som jeg skal have oversat, men jeg kan ikke helt finde ud af fransk så ville jeg spørge om der er nogle her inde som kan det? Den skal oversættes til fransk. På forhånd tak:

Min kærlighed til musik

Min kærlighed til musik, ligger helt tilbage i rødderne hos min familie. Min far var i sin tidligere dage Disc Jockey på et lille diskotek, hvor han vendte datidens hotte plader. I de sener år er jeg så selv blevet Disc Jockey, og nu er det så mig som vender nutidens svedige plader, på forskellige steder. Men mit forhold ligger dybere ind i musikken, for når jeg står og vender plader så gør jeg mig i et med musikken. Og det er nok også grunden til, at jeg er blevet så dygtig som jeg er. Musikken har også åbnede en masse veje for mig, som for eksempel nye venner, arbejde samt en fritidsinteresse som hele tiden udvikler sig. Og som nævnt, venner. De venner som jeg her fået igennem branchen er utrolige flinke mod mig, og udviser også en vis form for respekt, men frem for alt så har jeg skabt mig nogle venner som jeg kan have for resten af mit liv. Men selvom at det lyder til at være et let job, så tager man alvorligt fejl, for det er det ikke. Man skal hele tiden fokusere på musikken, gæsterne og udstyret. Og hvis en af dem mangler, eller ikke er der så er man på spanden. Her til sidst vil jeg for sidste gang udtrykke min kærlighed til musikken ved at sige: Det er en kærlighed som aldrig vil dø…

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-04 00:29

Altså du kan da prøve at putte den igennem her og så se men jeg garanterer ikke for at det bliver helt korrekt men prøv dog
http://www.tranexp.com/InterTran/FreeTranslation.html

Kommentar
Fra : hrskitzo

Dato : 29-03-04 00:30

Det har jeg prøvet og det bliver et være Helvede....

Mvh.
Hrskitzo

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-04 00:34

Jae så ved jeg sku ikke hvad du skal gøre jeg kan kun det her Plat Franske La- me rø-være

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 29-03-04 08:26

Prøv om nogle på dette link vil hjælpe dig gratis.

http://forum.frankofil.com/

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 29-03-04 09:00

www.ordbogen.com .......................

Kommentar
Fra : TroelsHH

Dato : 20-04-04 23:00

Hey!

www.babelfish.altavista.com

Super god oversættelses side... (Kan dog ikke oversætte til dansk, men fx fra fransk-engelsk)