/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
:::: SIDE LOG IND ::::
Fra : enus
Vist : 422 gange
71 point
Dato : 28-03-04 19:41

Hej!
Jeg vil gerne lave en loginboks til min hjemmeside. Som sagt så gjort. Processen foregår således:

Man klikker login på min hovedside - drefter kommer der et pop-up vindue hvor man så logger sig ind med brugernavn og password - alt det er nu gjordt.

Mit problem er så bare at når man har logget ind så fortsætter siden i det lille pop-up vindue - det skal det ikke! Jeg vil gerne have at man efter man har indtastet korrekt brugernavn og password kommer videre til en side som er i "fuld størrelse" (et almindeligt browservindue).

Hvordan kan jeg gøre det?

Formlen til min logind boks er:

<form action="http://www.hostedstuff.com/services/login/?id=6121" method="post" onsubmit="if (!this.user.value || !this.pwd.value) { alert('Please fill out both text fields.'); return false; } else return true;">
<font style='font:9px verdana;'>Brugernavn:<br><input type="text" style="background:cccccc;border:1px solid black;font:9px verdana;" name="user"><br><br>
Kodeord:<br><input type="password" style="background:cccccc;border:1px solid black;font:9px verdana;" name="pwd"><br><br>
<input type="submit" style="background:cccccc;border:1px solid black;font:9px verdana;" value="Login">
</font></form>

På forhånd Tak for hjælpen!

Hilen Sune.

Kommentar
Fra : soerensus

Dato : 28-03-04 19:46

bare tjek www.kbbk.dk

Kommentar
Fra : soerensus

Dato : 28-03-04 19:46

bare tjek www.kbbk.dk

Kommentar
Fra : enus

Dato : 28-03-04 19:55

Det var ikke lige hvad jeg søgte efter!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-03-04 19:59

har du susen for ørene soerensus så spring du op i basketkurven og hæng dig

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 28-03-04 20:08

Til sorensus

Jeg er måske lidt langsom, men jeg ser ingen relevans mellem spørgsmålet og det af dig angivne link.

Så hvilken relevans har det af dig viste link for spørgsmålets besvarelse ?

mvh
Varla

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 71 point
Dato : 29-03-04 01:07

Din side må have et 'kendenavn'
på siden du starter fra skal der indsættes et ID i <html>
Kode
<html ID="et_navn">

i din popup skal du indsætte: target
Kode
<form action="http://www.hostedstuff.com/services/login/?id=6121" target="et_navn" ..............

her finder du en masse om target
http://msdn.microsoft.com/workshop/author/dhtml/reference/properties/target.asp

Mvh. natmaden

Kommentar
Fra : enus

Dato : 29-03-04 20:20

Tak... natmaden... prøver lige at se om det virker!

Hilsen Sune.

Godkendelse af svar
Fra : enus

Dato : 07-04-04 20:47

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-04-04 22:30

selv tak og god påske