/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
ingen lyd ud af center satelit
Fra : Thomas_engel
Vist : 396 gange
70 point
Dato : 28-03-04 18:57

hey...jeg har et Trust 5.1 3000P højtalersæt med selvfølgelig en subwoofer og 5 satelitter....jeg har også et lydkort som skulle kunne spille med 5.1 højtalere..der kommer også lyd ud af dem alle undtagen Center højtaleren....der kommer intet..hjæælp

Kommentar
Fra : peace135

Dato : 30-03-04 13:42

du kunne tjekke efter om lydkortet er indstillet til a køre med 5.1 ind i styresystemet.
Kan findes i det software der med til lydkortet.
Eller i kontrolpanelet men det kommer an på hvad for et styresystem du køre med.

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 14-04-04 16:24

Jeg havde det samme problem engang. Du skal bruge et program til det, du kan ikke bare som i et normalt Surround system spille Pro logic. Men hvis du fx. vil se film kan du bruge WinDVD som du kan finde her www.intervideo.com/