/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvordan montere man Neon lys?
Fra : hondaforever
Vist : 2024 gange
100 point
Dato : 28-03-04 18:48

hey....

Jeg har en Yamaha slider, og skal have købt noget neon lys nu har om et par dage... Da jeg aldrig har prøvet at sætte neon lys på før, ville jeg høre hvordan man skal bære sig ad. Hvordan sætter man neon lyset til batteriet?

Hilsen Søren

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-03-04 18:52

Hej Søren.
Jeg er ikke sikker, men mener at der er en monteringsvejledning i pakken. Det burde der være.............

Mordex.

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 28-03-04 18:53

nå ok... det i orden....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-03-04 18:56

Men lad os lige se hvad Palle siger...........

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 110 point
Dato : 28-03-04 18:58

Du skal da bruge en transformer, du kan ikke bare sætte det direkte på batteriet ??? Hvis du har transformer så er det ikke svært, neonlys og transformer skal bare sættes sammen med det stik der sidder, og transformer skal sættes til med sort på stel og rød på plus pol på batteriet!

Iøvrigt ville jeg nok overveje at sætte det igennem tændingen, så man kun kan have det tændt med drejet nøgle, for at undgå misbrug!

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 28-03-04 18:58

hehe... lad os det.........

Godkendelse af svar
Fra : hondaforever

Dato : 28-03-04 19:00

Tak for svaret Jon.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 28-03-04 19:19

Det var da så lidt...

Mordex > Behøver jeg nævne min mening om dit indlæg ???

Kommentar
Fra : soerensus