/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Bridge.dll mangler.
Fra : nestea
Vist : 320 gange
50 point
Dato : 28-03-04 11:31

Hej. Min computer kommer med en fejl der hedder at jeg mangler Bridge.dll i C:\Windows\system32. Jeg har prøvet at lægge en anden Bridge.dll fil ind, men så kommer min computer med en fejl der hedder at jeg mangler load til birdge.dll... hvad skal jeg gøre?. Hvordan finder jeg en Bridge.dll fil til win XP pro der virker, og hvordan installere jeg den så den virker???

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 28-03-04 11:59

XP har ved install ,muligheden REPARER,brug den

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-03-04 12:19

Hejsa

Kom din Xp PRO cder i

gå i kør og skriv
SFC /Scannow og klik på ok

Husk mellemrum efter SFC

Så vil xp lige gå ind og tjekke dit system igennem,og genoprette manglende filer

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 28-03-04 12:25

Fromsej TeamSpywarefri

1365 indlæg
Posted - 27/03/2004 : 11:48:51
--------------------------------------------------------------------------------

Velkommen til Spywarefri.
Bridge.dll er snavs, så det skal du ikke genskabe.
Følg vejledningen punkt 1-3, så skal vi nok løse problemet.
http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm
hilsen 2100

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-03-04 12:28

HOVSA

Jeg var vist lidt for hurtig-så se venligst bort fra min kommentar.

Var ikke klar over at den der dll fil var snavs.

Beklager.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 28-03-04 12:47

JA,UPS

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 13:41

Altså; tjek lige her : http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?bridge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 13:43

Ps. Jeg ikke helt sikker på det er 'snavs', så du kan downloade dll'en i ovenstående link sammen med instruktioner om hvordan du geninstallere den.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-03-04 14:14
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-04 19:19

Fik du fjernet skidtet ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 08:37

Jeg forlader dette spørgsmål. Brugeren er tilsyneladende ligeglad med svarene...

</MOLOKYLE>