/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
java
Fra : johnl
Vist : 508 gange
100 point
Dato : 28-03-04 09:54

Jeg har et bankprogram der beder om noget der hedder Java Virtual Machine og har fundet noget hos microsoft men det er lukket har prøvet noget forskelligt men uden held derfor prøver jeg her
mvh Johnl

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-03-04 10:00
Kommentar
Fra : BoJohansen

Dato : 28-03-04 10:01

Du kan hente den her :

http://www.testby.dk/msjavx86.exe

Kommentar
Fra : janchri

Dato : 28-03-04 10:02

Prøv at gå ind på www.komogvind.dk og gå ind under Teknisk Support og under Avanceret Vejledning der skulle værer en link til Java Virtual Machine

Kommentar
Fra : BoJohansen

Dato : 28-03-04 10:02

Læs evt. også her http://www.testby.dk/

Accepteret svar
Fra : fleng

Modtaget 110 point
Dato : 28-03-04 10:06

kontakt din bank. og få dem til at guide dig igennem installationen, de fleste banker har link på deres hjemmeside til downloading af den java aplets der skal bruges.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-03-04 11:35

Microsoft stopper support til(msjavx86.exe) Microsoft Java Virtual Machine
i slutningen af 2004,man kan selvfølig godt køre videre med den
men der bliver ikke lavet flere sikkerheds/opdateringer til den mere
i slutningen af 2004,så de fleste vil skifte den ud med Java™ SUN Runtime Environment og det har jeg allerede gjort,du kan hente den her>

http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp
Manse9933

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 28-03-04 13:31

Det er korrekt Manse9933 men der er dog nogle som ikke vil med sun, så derfor indtil videre msjavx86.exe brug et af link, Johnl eller brug onkel google, forstår bare ikke din bank ikke har den som de anbefaler til download

frostys say have a nice day

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 13:37

Jeg vil nu give manse9933 ret. Hent JVM i menuboxen øverst til højre her : http://java.com/en/index.jsp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-03-04 13:49

msjavx86.exe skal han skifte ud på et eller andet tidspunkt,igen,vis han vil holde sikkerheden up to date,så det kan ikke betale sig og hente den,
og så skulle skifte den ud igen om nogle mdr,og java sun har jeg aldrig haft
nogle problemer med,for at gøre den endnu mere sikker så kan man slå cache fra i den.
Molo,den samme.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-03-04 13:54

når dialogboxen kommer frem,så kan du klikke annuler og hente den ned manuelt på din pc, og gemme den på nr 2 drev eller på cd,så skal du ikke ind og hente den igen,vis du skal formatere o.s.v,så skal man bare klikke på opdater når man har indstalleret den igen,så får man de sidst nye opdateringer.

Godkendelse af svar
Fra : johnl

Dato : 29-03-04 15:03

Tak for svaret fleng.