/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
BUGGY cykkeltrailer
Fra : lham
Vist : 1001 gange
50 point
Dato : 28-03-04 09:16

Er der nogen der ved om en ældre cykkeltrailer mrk BUGGY ( orange med låg 20" hjul ) stadig produseres og af hvem . ( på trailer står der BUGGY Chrismark 3200 Helsinge-men søgning diverse steder giver ikke noget resultat ) EVT har nogen reservedele til en sådan

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-03-04 10:38
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-04 13:40

Hvad skal du da bruge til den ??? Jeg har en lade fuld af cykler og div dele
Mvh sune

Kommentar
Fra : lham

Dato : 31-03-04 05:27

er først og fremmest interreseret i hele belsget fra kasse til cykkel

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-03-04 07:59

Altså besladet man skruer fast på stellet ?? er det med en knop der kan låses ??
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-03-04 08:00

Beslaget

Kommentar
Fra : lham

Dato : 01-04-04 05:54

Nej det er hele det jernbeslag der er skruet på tralerkassen og fører op til beslaget på saddelpinden

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 22:07

Du kan købe en trailerkasse med knop til cyklen og det hele komplet i netto i denne uge for 3oo,-
Ps husk at lukke spørgsmålet
mvh sune