/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Fra Windows media lyd til Mp3
Fra : maya123
Vist : 625 gange
50 point
Dato : 28-03-04 07:52

Hvordan konvertere jeg fra Media til MP3? Det kan godt være at spørgsmålet har været oppe før, men jeg kan altså ikke hitte det.

MVH maya123

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 28-03-04 09:07

http://www.goldwave.com/
Goldwave undertøtter næsten alle lydformter, også mp3 og wma.
Programmet er shareware.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 28-03-04 09:14

Det finder jeg da aldrig ud af, Clausen
Har du lidt hjælp på Dansk?
Hvordan gør jeg?
MVH maya123

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 28-03-04 09:17

Desuden er der rigtig meget man kan downloade, hvad har jeg brug for og hvad hedder det? Kan du guide mig til det jeg skal downloade?
MVH maya123

Accepteret svar
Fra : Clausen

Modtaget 50 point
Dato : 28-03-04 09:23

Jeg kender ikke nogle danske programmer, men du skal bare indlæse WindowsMediaPlayerFilen (Open under Files) og gemme den igen som mp3 (Save As... og vælge mp3 som filfomat). Man kan også ændre kompressionsgraden altså hvor meget filen skal fylde, men så skal du ind i de andre menuer.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 28-03-04 09:52

Windows media filer (Audio) er da MP3,prøv at holde curseren stille over filen ,

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 28-03-04 16:24

Tak for svaret Clausen. Desuden fandt jeg lidt i gamle pc-blade, de er altid gode at gemme.
MVH maya123