/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fortsættelse Luk spørgsmålkonkurence 1!!~
Fra : Sunowich
Vist : 414 gange
7 point
Dato : 27-03-04 19:24

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 17 point
Dato : 27-03-04 19:27

Hvornår er der deadline søndag aften?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 19:41

2400 Mordex hvis ellers der er nogle der gider at deltage altså nogle af dem der har alle de åbne spørgsmål
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 19:42

Ok. Og der er 503 point til vinderen?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-03-04 20:34

Jeg åbner lige et ?
Og lukker det, det må være en adgangsbillet til konkurrencen.
Hvis jeg så åbner 100 ? og lukker dem, er chancen så større for at vinde.
Og til sidst, hvis jeg laver 100 nye profiler med 100 ? i hver og lukker dem alle.
Det må være en sikker metode.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 21:28

Det er som der blev skrevet i det første udlæg at det var dem der var åbne da jeg skrev det Teil desværre
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-03-04 21:45

Der må være en måde at snyde på.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-03-04 00:08

Kl er 24.00 konkurrencen er forklaret ugyldig.
Dommeren sover.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-03-04 00:11

Det er først i morgen aften det slutter.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-04 00:19

Det er teil der hi hi

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-03-04 09:02

ØV

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 28-03-04 11:04

Jeg har et enkelt spørgsmål stående, og det lukke jeg måske, måske ikke, men det er efter opfordring forblevet stående åbent.

Til din spørgsmålskonkurrence vil jeg bemærke at den er ganske fornuftig, men hvad jeg ikke forstår er alle de mange som hele tiden dukker op når de ser en chance for at jagte point - mange point - endnu flere point - og om nødvendigt ved at oprette og slette inderligt overflødige spørgsmål uden andet formål end pointjagt.

Så din "konkurrence" er da i meget høj grad berettiget, og jeg vil overveje mit åbne spørgsmål lidt endnu.

Men fortsæt din hæderfulde indsats, og kan jeg hjælpe ved at sætte et point på højkant, så fortæl hvordan jeg gør det bedst.
mvh
Varla

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-04 00:10

Tak for svaret Mordex. sæt lige en bemærkning i det du ikke har været i
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 00:11

Ok.