/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Zip filer?! hvor kan man uploade dem?
Fra : DiTTe_77
Vist : 403 gange
10 point
Dato : 27-03-04 18:12

hej..
jeg har downloadet nogen zip filer. men der er ikke mange steder jeg kan uploade dem.. (til min mobil) hvor kan man det?
Hilsen Ditte

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 27-03-04 18:22

Igennem mobilens softwarepogram

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 27-03-04 18:25

Du skal connectes gennem et kabel eller inf rød tilslutning evt bluetooth til et (mobil) pogram du downloader fra tlf hjemmeside

Kommentar
Fra : DiTTe_77

Dato : 27-03-04 19:03

okay.. det fattede jeg ingenting af. Kan man ikke bare gå ind på en side. så står der : Pacman. Hent pacman f.eks : http://www.blablabla.dk/mobil/pacman.jar f.eks?!

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 27-03-04 19:47

Jo,du kan sagtens hente det du gerne vil have over på tlf,men du skal have et pogram til at uploade det med ,til nokia hedder det SUITE og så et nr.Hvad heddet tlf ?Men du kan jo også få dem på sms ,men så koster de jo.Har du kabel eller inf rød tilslutning,?

Kommentar
Fra : DiTTe_77

Dato : 27-03-04 20:13

min telefone er en 3100. Nokia. Jeg har før hentet et spil fra www.fredrikweb.com , men de er blevet slettet inde på siden. har ikke infarød eller det andet. er dum til sådan noet med computer halløj.. Derfor vil jeg gerne have det så nemt som muligt. jeg plejede bare at kunne trykke : tjenester, bogmærker, gå til.. de skal helst ikke koste noget. kan man ikke hente dem på samme måde, som man henter billeder på www.hotmobil.dk ? bare med spil altså?

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 27-03-04 20:49

Jeg har kun gjort det for en anden med et pogram og kabel,jeg forstår ikke rigtigt hvordan du mener at kunne hente noget på internettet og få det over på din tlf uden kabel eller anden forbindelse.Nokia 3100 bruger et pogram der hedder Nokia PC Suite 5.17
http://www.nokia.com/nokia/0,8764,41424,00.html?applicationId=274&prodSupAppID=1&productId=277&categoryId=19&languageId=11
Bare dobb klik på det blå det står på dansk ,ellers så opret spgm en gang til,der er nogle der er skrappe til det.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 27-03-04 21:06

hun mener hente ned over wap i hendes tlf.
men hun søger et sted hun så kan uploade
så det er til at bruge wappen i telefonen.

http://www.eaid.dk/mobil.php#

der kan også hentes spil her..

http://www.sitecenter.dk/unlock-nokia/nss-folder/mappe/

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 27-03-04 21:14

Så langt er jeg slet ikke,så DITTE hold dig til soll

Kommentar
Fra : DiTTe_77

Dato : 27-03-04 22:23

Accepterer dig alligevel OlHermann.. får helt ondt af dig :)

Kommentar
Fra : DiTTe_77

Dato : 27-03-04 22:25

Jamen Soll.. Man kan jo ikke uploade zipfiler på www.eaid.dk/mobil.php# kan ikke finde ud af siderne! kan du ikke forklare mig NØJAGTIGT hvad jeg skal gøre?

Kommentar
Fra : soll

Dato : 27-03-04 23:38

du skal pakke den zip fil ud din telefon kan ikke forstå en zip fil.

Kommentar
Fra : DiTTe_77

Dato : 28-03-04 12:40

hvordan gør man det?

Kommentar
Fra : soll

Dato : 28-03-04 12:59

du skal bruge et program der hedder winzip det kan du hente her---) http://www.sitecenter.dk/unlock-nokia/nss-folder/mappe/ mappen hedder winzip81.exe den pakker sig selv ud når du åbner den.

Kommentar
Fra : hatchi

Dato : 14-04-04 23:55

Hej

Du kan også bare uploade dine filer til www.euploader.com (dansk) og derfra henter du dem så igen via WAP på din mobiltelefon. Husk at uploade formater din mobiltelefoner kan bruge, dvs den skal understøtte java, hvis du oploader sådanne spil.

.zip filer dur ikke, fordi .zip filer er pakket sammen så de fylder mindre med Winzip (et program). Derfor kan filerne ikke bruges på din mobil. Før du uploader .zip filer skal du pakke dem ud igen.

Søren :)