/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Little Feat - Rockpalatz
Fra : falconi1
Vist : 397 gange
200 point
Dato : 27-03-04 16:51

For mange, mange år siden så jeg en udsendelse i TV, hvor Little Feat spillede i et program fra Rockpalatz i Tyskland.
Der skulle vel ikke være en, som har optaget det på video?
Jeg kunne godt tænke mig at genopleve det.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 27-03-04 17:15

Har du en anelse om hvad showet blev kaldt?Har 4 optagelser liggende

Kommentar
Fra : falconi1

Dato : 28-03-04 11:41

Hej olehermann.
Nej, men det var en del lørdagsudsendelser med forskellige grupper, og det hed bare Rockpalatz. Der var blandt andet en, hvor Keith Richard og Ron Wood så ud som om, de var fuldstændig "stenede", da de spillede.
Den jeg efterlyser var med Little Feat, og de bliver præsenteret. Jeg har den på cassette-bånd. De startede lidt svagt, men spillede sig hurtigt op til at lyde super. Jeg vil prøve at finde cassette-båndet og høre hvordan den starter, hvis det kan hjælpe.
mvh og jeg krydser fingre for, at du har netop den.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 28-03-04 11:49

Jeg har et par fulde HDér liggende med forskl på,men hvad det er for numre ved jeg ikke ,lad tråden stå åben så vender jeg tilbage,det er et stk tid siden de har været fremme

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 28-03-04 12:09

Har lige fanget "Live fra Rockpalatz # på en anden streng,så i løbet af dagen er der en løsning

Accepteret svar
Fra : olehermann

Modtaget 200 point
Dato : 28-03-04 12:12

Det ser ud til vi er alene her,så opret en messenger konto,den plejer at kunne håndtere st filer

Godkendelse af svar
Fra : falconi1

Dato : 28-03-04 12:26

Tak for svaret olehermann.
Jeg er i gang med at oprette en Messenger konto og vender tilbage.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 28-03-04 22:14

Du må desv have lidt tålmod,den er sgu ikke lige at snuppe,men jeg vender tilbage

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 28-03-04 22:19

Har haft fat i gl optagelser,der er en masse med little feat,men ingen live optagelser,hvis der er noget spec så skriv lige

Kommentar
Fra : falconi1

Dato : 28-03-04 22:42

Er det gamle video-optagelser?

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 01-04-04 20:22

Har fået fingre i Little Feat Feats don´t fail me now

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 01-04-04 20:26

Er en Koncert fra ???

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 01-04-04 20:26

Er en Koncert fra ???
Har du en messenger adr?

Kommentar
Fra : falconi1

Dato : 02-04-04 14:59

Jeg har en messenger adr., men fylder optagelsen ikke mere end 2mb? - eller er det mig, som ikke rigtigt forstår, hvordan jeg kan få fat i optagelsen?
Jeg har kun 56k moden opkobling.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 04-04-04 23:11

Undskyld forsinkelsen,men jeg har ingen besked fået fra kandu om svar,med 56 forb tager det en h... tid ,jeg har en cd nu og Tirsdag får jeg tre til med L..Feat.Hvis du giver mig en post adr skal jeg sende dem.PS.På messenger er der ingen grænse for størrelsen på filerne du modtager,men vi kan da godt prøve med den jeg har.Hvis vi siger Mandag kl 18
olefabricius@hotmail.com sæt mig på som ny kontakt OK