/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Anti racistiske vittigheder!!!
Fra : Sunowich
Vist : 2182 gange
300 point
Dato : 27-03-04 16:09

Kom med din bedste vittighed altså nogle nye Den bedste får 300 poient
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 16:12

Lille Ole spørger sin mor om hvorfor der stikker en reje ud af bedstemors tissekone.
Moren: Det er ikke er en reje, men en klitoris.
Ole: Nå........ men den smager sgu som en reje.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-03-04 16:27

To fyrer sidder over en øl og snakker om forskellige sex-stillinger.
Den første siger, at hans yndlingsstilling er "rodeo"
Den anden er naturligvis nysgerrig og vil gerne vide hvilken stilling det er,
og hvordan man gør det.
"Du skal have din kone til at sidde på alle fire i
sengen og så gøre det som hundene gør.
Når hun virkelig begynder at nyde det, så læn dig forover og hvisk hende i øret:
"Din søster kan også godt lide denne stilling."
..og så prøv at hæng på i otte sekunder."

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-03-04 16:33

Anders and gik til guinnes record book for at få registeret verdens mindste pik.
Han kom ud 5 min senere og råbte... "hvem fanden er Sunowich"?

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 16:36

Frida hvad man ikke ved har man ikke ondt af Hi hi
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 16:44

Folkemængden stod rund om Jesus der var neglet til korset.
Jesus kalder svagt:"John...John..".
John hører dette og maser sig gennem folkemængden for at nå op til sin herre.
Ligefør han når derop er der en soldat der griber fat i ham, hugger hans højre fod af og smider ham tilbage ned i folkemængden.
Jesus kalder igen svagt:"John..."
Igen kæmper John sig gennem folkemængden for blot at blive grebet af soldaten, der nu hugger han venstre hånd af og smider han tilbage i mængden.
Jesus: "John..."
Denne gang lykkedes det John at snige sig forbi soldaten ved at trække sig selv langs jorden med den hånd han har tilbage.
Han kigger op på Jesus: "Jeg er kommet min Herre. Hvad ville du?"
Jesus: "John...John..Jeg kan se dit hus heroppe fra."

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-03-04 17:08

To bøsser i fast parforhold sidder og snakker over morgenmaden.
Den ene bøsse siger til den anden:
Ihh, altså, min anus gør så ondt - er du ikke sød og kikke efter om der er noget galt "deroppe"....
Joh, siger den anden bøsse, det kan jeg da godt. Han stikker forsigtigt en finger op i anus og kører lidt rundt.
Der er ikke noget at mærke, siger han.
Jo, der er altså et eller andet - prøv lidt længere oppe.
Okay, siger den anden bøsse og stikker det meste af hånden op i anus og kører lidt rundt.
Der er altså ikke noget at mærke !!!!!
Jo, der må altså være noget, proklamerer den lidende bøsse.
Den anden bøsse stikker herefter hele armen op i anus og kører igen lidt rundt...…
Hovsa, hvad fanden er det - der er ganske rigtig noget her.
Bøssen trækker herefter et Rolex-ur ud af vennens anus.
Vennen svarer " Tillykke med fødselsdagen.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-03-04 18:43

sms.service.kbh@bibliotek.dk:

De bedes aflevere bogen: sex med høns. samtidig gør vi opmærksom på, at deres bestilte bog:"lille pik og hva så" er hjemme nu...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-03-04 18:51

Ved du hvorfor man er begyndt at lave kondomer af museskind ?

Fordi det kan missen godt lide.

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-03-04 18:53

En dansker sidder og spiser morgenmad på en café.

Ved siden af ham sidder en svensker, der tygger tyggegummi.

Uopfordret indleder svenskeren en samtale "Spiser I danskere egentlig hele brødet?"

Danskeren lader modvilligt morgenmaden ligge og svarer: "Ja, naturligvis!".

Svenskeren leger med tyggegummiet i munden og siger: "Det gør vi ikke hos os, hos os i Sverige spiser vi kun det inderste af brødet".

Brødskorpen bliver samlet i en container, forarbejdet og formet i rundstykker og solgt til Danmark".

Danskeren hører kun meget lidt efter.

Svenskeren smiler og spørger videre: "Spiser I også marmelade til brødet?"

Danskeren svarer let irriteret: "Ja, naturligvis".

Mens Svenskeren tygger tyggegummi mellem tænderne, siger han: "Ikke hos os, hos os i Sverige spiser vi kun frisk frugt til morgenmad. Skallerne og resterne bliver samlet i en container, forarbejdet til marmelade og solgt til Danmark".

Nu er det blevet danskerens tur til at spørge!
"Sig mig en ting", spørger danskeren, "Dyrker I også sex i Sverige?"

Svenskeren griner og svarer: "Ja, naturligvis dyrker vi sex i Sverige".

Danskeren læner sig over bordet og spørger: " Hvad gør I med kondomerne, når de er blevet brugt?!

"Dem smider vi da ud", svarer svenskeren.

Nu begynder danskeren virkelig at grine. "Ikke hos os, hos os i Danmark bliver alle brugte kondomer samlet i en container, forarbejdet, smeltet og solgt til Sverige som tyggegummi".

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-03-04 19:02

Vi snupper lige 3 mere

Så var der kvinden, hvor dildoen havde sat sig fast. Hun tog ned til lægen. Da lægen havde undersøgt hende, sagde han:
- Jeg kan desværre ikke få den ud !
Hvorpå kvinden svarede:
- Det er også lige meget, bare du kan sætte nogle nye batterier i!

Det var på plejehjemmet hvor nogle af de ældre mænd havde fået lov til at se pornofilm. Efter ca. 10 minutter går hr. Jensen. Efter filmen går de andre ud for at lede efter ham, og finder ham inde på sit værelse, hvor han desperat sidder og slår fingrene i bordet.
- Hvad laver du ??
- Nu er det første gang i 20 år jeg har erektion, og så sover mine fingre !

Konen sidder og snakker med veninden: "Da jeg kom hjem i går, så stod min mand og onanerede midt i køkkenet!" - "Hvad gjorde du så?" - "Jeg skyndte mig derhen, satte mig på knæ og tog hans lem i munden." - "Hvorfor det?" - "Jeg vil heller børste tænder end at vaske gulv."

Mvh Og kan i have en forsat god aften
Brian

Kommentar
Fra : vivaldis

Dato : 27-03-04 19:08

En mus og en elefant var hemmelige kærester og ude at gå en tur, pludselig siger elefanten til musen, der kommer nogle af mine venner, gem dig i mit røvhul. Lidt efter at musen er kommet ud, begynder den at græde. Hvad er der i vejen spørger elefanten. Musen snøfter, nu kommer der nogle af mine venner.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-03-04 19:11

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 19:18

Den lille dreng kommer hjem til sin far og mor, efter at have været på besøg hos sin jyske morbrors familie i en uge. - "Nå, var det sjovt derovre?", spørger faren - "Ja, men næste gang tror jeg at jeg skal ha' et askebæger med!" - "Hvorfor det?" - "Jo, for da jeg kom blev morbror ved med at sige: Er der noget a' ska' bære?"

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 19:20

Det er en missionær der går nede i Afrika i regnskoven.
Han bliver taget til fange af pygmæ kannibaler. De sætter et spyd i ryggen på ham og fører ham til høvdingen i landsbyen.
Høvdingen kigger lidt op og ned af missionæren, måler ham med øjnene og siger: Du har to muligheder, du kan blive spist, eller du kan klare vores manddomsprøve.
Missionæren tænker sig lidt om, og da han ikke har lyst til at blive spist svarer han: Ok, jeg tror jeg tager forsøger at klare manddomsprøven.
"Ok, så kom her" siger høvdingen, og han viser missionæren 3 telte.
"Her er 3 telte, i det første er et kar med whisky, det skal du drikke. I det næste telt er der en vild løve, den skal du flå en tand ud af munden på, med de bare næver.
I det tredie telt er min datter, hende skal du bolle så hun ikke kan gå, stå eller ligge i 5 dage.
Ok, siger missionæren, og går ind i teltet med whisky karret.
Der går 1½ time, så kommer han dinglende ud og går ind i teltet med løven.
Og der bliver kamp.
Teltet ryster, der lyder brølen og eder. Efter 3 timer kommer missionæren ud af teltet, stadig lidt usikker på benene, træt, tøjet forrevet, store sår fra løvens klør og tænder, men med et lille saligt smil om munden.
Han går hen til høvdingen og siger så:"Nå hvor er så det telt med den negerkælling jeg skal flå en tand ud af kæften på?"

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-03-04 19:20

Gamle Marius var kommet på plejehjem. Men der var stadig liv i gamle Marius, og da han havde set der var mange damer på plejehjemmet, satte han en seddel op på sin dør:
Kom ind til Marius, en tur på gulvet - 25 kr. en tur på bordet 50 kr. og en tur i sengen 100 kr.
Der gik ikke mange minutter så stod Ane udenfor med en 100 kr.-seddel i hånden.
Kom ind Ane, jeg kan se du vil have en tur i sengen?
Nej - sagde Ane - 4 gange på gulvet!!

Brian

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 19:21

En Nonne var ude at gå sig en hyggelig aftentur. I det hun går forbi et
værtshus, kommer en fuld stodder løbende ud og griber fat i nonnens
krave og slår hende i hovedet med en knytnæve. Hun falder om på jorden
og overfaldsmanden rejser hende op og slår hende i jorden igen.
Derefter sparker han Nonnen et par gange i maven. Da hun kommer til sig
selv igen, bukker overfaldsmanden sig ned og visker i hendes øre:
"Nåaaaa, du er nok ikke så stærk i dag, hva' Batman!"

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 20:01

Præsten og godsejeren var begge to ivrige jægere, og de hyggede sig
gevaldigt med deres jagtture i morgenrøden. Kun havde præsten det
problem, at godsejeren bandede så stygt, og det blev værre og værre.
"Satans! En forbier!" hvæsede godsejeren, når han ikke fik ram på
haren.
"Du skal lade være med at bande!" sagde præsten, men godsejeren havde
allerede bøssen til kinden og fyrede igen af. "Satans! Igen en forbier!"
"Hvis du ikke holder op med det sprog, gamle ven, så vil Herren straffe
dig. Tro mig. Guds finger vil slå dig med Himlens straf!"
En prægtig buk kom springende ud fra tykningen, godsejeren fyrede løs
og bukken sprang lystigt videre. "Satans! En forbier!" skreg godsejeren.
I det samme åbnede himlen sig og et lyn slog ned i præsten, som var
dræbt på stedet.
Da lød en tordenrøst fra det høje: "Satans! En forbier!"

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 20:02

En mand besøger en ludder. De får tøjet af, og han begynder at slikke hende.
Efter at han har slikket et stykke tid, får han pludselig en ært i munden.
"Har du det godt?" spørger luderen.
"Ja", svarer manden og spytter ærten ud. Han slikker videre og lidt efter
får han et stykke bacon i munden. Han tygger undrende på det og spytter det
derefter
ud med væmmelse. Luderen spørger ham igen om han har det godt.
"Ja, men hvorfor spørger du hele tiden om det?" svarer han, hvorefter
luderen siger: "Ham der var her sidst havde det ikke særligt godt......."

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 20:04

En mand og hans kone, var på ferie i den canadiske ødemark. En dag får konen øje på et stinkdyr, som er meget tamt.
- Åh, er den ikke sød, Svend? Den vil jeg sørme meget gerne have med mig hjem til Danmark.
- Vær nu ikke et fjols, Sara. Du får den jo aldrig med gennem tolden.
Kvinden tænker sig lidt om!
- Jamen, jeg gemmer den da bare godt nede i mine trusser.
- Jamen, hvad så med stanken?
- Ja, dør den, så dør den!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 20:05

Når du er 4 ... er success ... ikke at tisse i bukserne.
Når du er 12 ... er success ... at have venner.
Når du er 18 ... er success ... at have kørekort.
Når du er 20 ... er success ... at få sex.
Når du er 35 ... er success ... at have penge.
Når du er 50 ... er success ... at have penge.
Når du er 60 ... er success ... at få sex.
Når du er 70 ... er success ... at have kørekort.
Når du er 75 ... er success ... at have venner.
Når du er 80 ... er success ... ikke at tisse i bukserne.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 20:56

Engang fandtes en mand, der var helt vild med bønner. Han elskede dem, men de havde en meget pinlig virkning på ham.

En dag mødte han en pige som han blev forelsket i. Da han fandt ud af, at han ville giftes med hende, tænkte han ved sig selv, at hun aldrig ville giftes med ham, hvis han blev ved som han gjorde, og han lovede derfor sig selv aldrig mere at spise bønner. Kort efter blev de gift.

Et par måneder efter var han på vej hjem fra arbejde, da hans bil gik i stykker. Han ringede til konen og fortalte, at han blev forsinket, fordi han måtte spadsere hjem. På hjemvejen kom han forbi en lille cafe, hvor de lavede de lækreste bønner.

Da han stadig havde langt at gå for at komme hjem, tænkte han, at han nok godt kunne nå at spise en portion og komme af med den dårlige luft i maven, inden han kom hjem. Han spiste en stor portion og gik og småpruttede hele vejen hjem. Da han stod foran hoveddøren, følte han sig rimelig sikker. Hans kone tager imod ham, og fortæller, at hun har den mest vidunderlige overraskelse til ham. Hun putter bind for øjnene af ham og leder ham hen til hans plads ved bordet. Telefonen ringer, og hun får ham til at love, at han ikke vil kigge, mens hun taler i telefon. Hun går ind i rummet ved siden af, for at snakke.

Manden sidder på sin stol, da han mærker noget luft presse sig på. Han løfter sit ene ben og prutter højlydt, mens han håber, at hun ikke kan hører det helt ind i stuen. Han er ved at blive kvalt i stanken, så slemt lugter det. Det gentager sig et par gange inden han kan hører, at konen lægger røret på inde i stuen.
Hun kommer tilbage og undskylder, at det tog så lang tid. Hun spørger, om han har smugkigget, hvilket han naturligvis siger nej til. Så tager hun bindet fra hans øjne og råber:

"Tada!"

Rundt omkring bordet ser manden til sit chok, at der sidder 12 middagsgæster i anledningen af hans fødselsdag.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 21:12

Efter de havde haft sex, kælede hun for hans lem.
Vil du have sex igen ??? spurgte han.
Nej, jeg beundre bare din pik, sådan en havde jeg også engang....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 21:19

En blind mand kommer ind i en forretning med sin førehund, og da han står midt i forretningen tager han sin hund i halen, og begynder at svinge den rundt over hovedet.
En sælger ser dette, og kommer løbende til ham:
-Er der nogen jeg kan hjælpe Dem med?
-Nej tak, jeg kigger mig kun omkring.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 21:24

To damer kom fra fest, og måtte på toilettet.
Kirkegården var et godt sted. En tørrede sig med trussen og smed dem.
Den anden brugte en sløfje hun fandt på en krans.
Deres mænd talte sammen dagen efter, og den ene sagde: "Trist at sende konen til fest - hun kom hjem uden trusser!"
"Værre med min", sagde den anden. "Hun havde en lap i fissen, hvor der stod: Tak for alt, hilsen gutterne fra arbejdet!"

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 300 point
Dato : 27-03-04 23:27

Der var engang en blind mand der gik ind på en kro. På vejen hen til baren råbte han ud i lokalet: ”Er der nogle der vil høre en blondine vittighed?”. Han satte sig på en af barstolene. Til spørgsmålet svarede bartenderen: ”Inden du fortælle den vittighed er, der lige noget du skal vide. Jeg er blondine, til venstre for dig sider to tvillinger. De er også blondiner. Til højre, en 2,15 m høj bryder. Også blondine. Bag dig, ejeren af stedet. Også blondine. Er du sikker på du stadig vil fortælle den vittighed?”. Manden svarede hurtig:. ”Nej. Hvis jeg skal forklare den fem gange, kan det sku være lige meget…”

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-04 17:42

Tak for svaret fridaflip.Selvom den er en lille bitte smule racistisk
Mvh Suno
Ps Mordex du sendte ellers også nogle gode og tak til jer andre også

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-03-04 11:16

Selvtak Sune Selv mener jeg, at den jeg skrev 27-03-04 16:33 var væsentlig bedre, men sån' er der jo så meget*GG*

Frida...