/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Gramatisk fejl " tysk "
Fra : johnnyp
Vist : 391 gange
100 point
Dato : 27-03-04 16:01

Arbejder på engelsk med en dansk version af Word, hvor jeg har sat ordbog og stavekontrol til engelsk. Ved gramatiske svar får jeg når anvender stavekontrollen svaret på tysk.
Hvordan kan jeg ændre svaret til dansk eller engelsk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 16:17

Du har sikkert sat v ved nye tyske staveregler - den kan drille.

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 27-03-04 16:33

Hej Refi
Jeg går ud fra at du mener at det er under Indstillinger - stave og grammatikkontrol - så er der ikke noget flueben
i benyt nye tyske staveregler

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 27-03-04 16:33

Hej Refi
Jeg går ud fra at du mener at det er under Indstillinger - stave og grammatikkontrol - så er der ikke noget flueben
i benyt nye tyske staveregler

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 27-03-04 16:33

Hej Refi
Jeg går ud fra at du mener at det er under Indstillinger - stave og grammatikkontrol - så er der ikke noget flueben
i benyt nye tyske staveregler

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 16:54

Har du opdateret word fra nogle tyske sider eller lignende.
Kører du evt. med tyske plug-ins.
Den snakker ikke tysk uden grund, så et eller andet er sat op til tysk.

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 27-03-04 17:57

Nej ..Jeg har ikke opdateret fra tyske sider og kører heller ikke mig bekendt med tyske plug-ins.. så det er da mystisk..Ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 18:00

Så er der kun funktioner/sprog i word tilbage.
Du har måske sat den til tysk.
Prøv at tjekke det.

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 28-03-04 09:56

Nej den er heller ikke sat til tysk.....

Annuller spørgsmålet
Fra : johnnyp

Dato : 08-05-06 09:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål