/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hvem vil hjælp mig med NFSU ?
Fra : Surf
Vist : 387 gange
50 point
Dato : 27-03-04 15:51

ja hvem vil hjælpe mig med at gemmetført spillet. for kun på den måde kan jeg få lukket op for alting. jeg er selv kommet til 4/111 men så gik det galt. jeg har prøvet og prøvet men uden resultat. jeg skal bare sende nogle filer til den der vil hjælpe mig

filerne skal putte ind i
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground

hvis man har win xp

please hjælp mig ik

Kommentar
Fra : N_Jay

Dato : 27-03-04 18:18

Her kan du downloade savegames til spillet, så du får unlocket alt:
http://www.savegames.net/game/308

Kommentar
Fra : N_Jay

Dato : 27-03-04 18:22

Her er flere at vælge imellem:
http://dlh.net/chtdb/chtindex.php?lang=eng&sys=pc&match=Need+for+Speed+-+Underground

Og ja de skal bare puttes derind, hvor du skriver.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 27-03-04 20:05

jeg har fået en til at hjælpe mig nu så slut med det vist nok

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 12-11-06 09:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål