/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til "Ellebye Junior"
Fra : Guild
Vist : 388 gange
120 point
Dato : 27-03-04 13:57

Tillykke med fødselsdagen, og velkommen her i Kandu .. for din morfar vel husket at melde dig ind i "klubben" ?

At komme igang på Kandu koster lidt startkapital, og jeg vil gerne give dig de første 100 point. (Få din morfar til at overføre til din børne-opsparings-konto !) Der er selvfølgelig ingen betingelser .. men det kunne da være sjovt, at vide "hvordan det var at få den første tand" .. "hvornår du tog det første skridt UDEN at holde morfar i hånden" .. eller hvad du har lyst at fortælle.

/PG

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-03-04 14:39

Så skal ellebye til at lave en dobbeltprofil, da Junior jo ikke kan skrive endnu - og kig så lige i ellebye's profil, hvad han mener om det

Frida...

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 120 point
Dato : 27-03-04 15:08

Og ellers vil jeg lige tilføje, at jeg på egen hjemmeside www.ellebyes.dk/barn.htm fremover vil holde alle som ønsker det (gem adressen) hvad, hvem hvorfor.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-03-04 15:22

Men det jeg skrive nu er bestemt ikke for at prale, men for at sætte tingene lidt i perspektiv:

Min kone og jeg ejer et hus til en salgværdi på omkring 2 mio.kr.
og en friværdi på ca. 1 1/2 mio.kk.
Efter den ulykke jeg var ude for har jeg forløbig fået en erstatning så jeg har et kontant formue på 3/4 mio. kr.
og i går kom min kone hjem med 25.000 kr, som hun have vundet på et skrabelod.

Hvad skulle jeg bruge flere profiler for, til at vinde månedens præmie??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-03-04 15:28

ellebye

Du har det som Jens Otto Kragh. Man har et standpunkt til man tager et nyt. Skal du ikke ændre i din profil. Du hader da vel ikke dobbeltprofiler - vel

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-03-04 16:01

Selvfølgelig skal "ellebye" IKKE have 2 profiler, men blot hjælpe "junior" med oprettelse af Junior-profilen, og i et tidsrum skal Ellebye være sekretær for Junior.
Der kunne jo komme mange alvorlige spørgsmål:

Hvilken ble "kradser" mindst ?
Hvorfor svier det i øjnene når far og mor vasker mit hår ?
Er der en baby-olie som er bedre end "Natusan" ?

Derfor vil jeg godt hjælpe Junior godt på vej, så han har "råd" til at stille de første spørgsmål. I andre her på Kandu kunne jo også "spytte lidt i kassen"

/PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-03-04 17:38

Jeg "smækker" lige 20 oveni, for at komme øverst på listen !
/PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-03-04 17:39

"Snyd" det lykkedes vist ikke ?
/PG

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-03-04 17:45

Det er kun det sidst stillede spørgsmål, der er øverst på seneste 25.
Dit spørgsmål er lige nu øverst i kategorien"smalltalk"

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : Guild

Dato : 03-04-04 14:59

Tak for svaret ellebye, og endnu engang tillykke.
/PG

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-04-04 15:20

Tak Guild, men jeg opretter IKKE nogen kandu-adgang til ham, det må hans forældrer tage sig af.
"Vidunderbarnet" kan ses her: www.ellebyes.dk/barn.htm

mvh
ellebye