/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til "2243"
Fra : ellebye
Vist : 681 gange
500 point
Dato : 27-03-04 13:09

Tillykke med 2. præmien, og tak fordi du ville være med på "spøgen".

Mvh
Ellebye

Accepteret svar
Fra : 2243

Modtaget 500 point
Dato : 28-03-04 07:54

Tak Tak

Ok jeg kendte svaret, det var mig der var jordmoderen hehe.

2243 // claus

Godkendelse af svar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 08:27

Tak for svaret "jordmoder" 2243.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 08:27

Var det dig med det blonde hår og blå trusser???
Så gjorde et godt arbejde. Hen var lidt tidlig født 2-3 uger vægt 2450 g og 42 cm lang OG med rødt hår.

Jeg kvitterer for den gode indsats med 200 ekstra.

ellebye

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 28-03-04 10:43

Tak
det har jeg også brug for

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 12:09

Med risiko for at andre læser dette skal du vide, at du altid er velkommen hernede uanset hvad.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 29-03-04 01:48

Til vedkommende der lige har købt spørgsmålet.

Jeg har først efter lodtrækningen og uddling af point fundet ud af hvem 2243 er.
Det er en bekendt af mig, men som det fremgår af min historik har vi aldrig udvekslet point.
Når jeg skriver som jeg gør er det af helt personlige årsager overfor 2243, som jeg kender veldigt godt.
Jeg kan og vil ikke på nogen måde afsløre hans identitet, ikke for min skyld, men for hans families skyld.
Såfremt nogen under tavshedspligt alligevel ønsker yderligere oplysninger stiller jeg mig til rådighed på:

ellebye@ping.dk

mvh
ellebye