/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
maxi stel
Fra : trytter
Vist : 323 gange
5 point
Dato : 27-03-04 12:16

hey er der nogle der har et billigt maxi stel det ska være k/kl og må gerne være grimt men ikk fejle nogetgerne på lolland eller sjælland.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 13:19

Er du der nu igen hvor mange gange har du nu spurgt??
Mvh Sune

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 27-03-04 13:21

2. gang så slap dog af man hvor var det nu du boede du havde et ikk??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 14:32

Jo jeg bor ca i Næstved

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 14:33

Jeg har flere også nogle hele maxier pedal kick og 2 gear

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 27-03-04 14:36

men har du kl?? eller 2g er det ikk det samme stel..jeg vil gerne ha et med støddæmpere..skriv hva du har og pris

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 5 point
Dato : 27-03-04 16:32

Kl stellet er et spændende med grønt stel og hævet røv med monza støddæmpere og sidestøttefod med membran tun på den skal have nye platiner den skal jeg have 1.400.-for Ps. hvis du kun skal bruge stellet kan du evt sælge motor tun mm for sig selv
Mvh sune

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 27-03-04 16:36

hvaa har du ikk et billed af den??

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 28-03-04 13:02

mmmmm hallo sunpwich..har du evt. messengen?..så kunne vi snakke over det jeg er int i din kl der..!!

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 28-03-04 18:18

hvorfor gider du ikk svare var??

Godkendelse af svar
Fra : trytter

Dato : 30-03-04 12:42

du gider jo ikk svare såååå

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-03-04 15:22

Undskyld har haft lidt problemer med mit mail nu er jeg her

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 30-03-04 16:59

ok hva har du ellers af maxiér altså alle slags p.k.2g.kl til salg og evt pris..og defekter genre i stykker osv...