/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Racistiske vittigheder
Fra : Luffe20
Vist : 40017 gange
100 point
Dato : 27-03-04 11:39

Jeg elsker vittigheder om perker og ligende.... Så kom med jeres bedste og få 100 point!!!

Luffe20

Kommentar
Fra : babee

Dato : 27-03-04 11:42

hvad er ligheden mellem en pik og en perker??????????????????

kunne ikke lade vær

ps er ikke racistisk men den er god

Kommentar
Fra : babee

Dato : 27-03-04 11:43

svar : de er begge bedst når de er rejst

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-03-04 11:43

hvad er betingelsen for at perkere må gå med springkniv ???

at den sidder i ryggen selvfølgelig.

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 27-03-04 11:46

Vidste du at perkere er det mest venligste folkefærd ?

De kommer nemlig altid i grupper og spørger "har du et problem" ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 11:57

Luffe er jo navnet på en søløve såee her kommer den

Hvoffor er luffes tissemand så flad ???
Det fordi at hvergang han får en dum dansker til at komme med en racistisk vittighed så klapper han helt vildt af begejstring
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-03-04 12:32

Hvorfor kalder man danskerne for nordens arabere?
De holder ikke ord, snyder og bedrager efter bedste evne.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-03-04 13:10

Danmarks statistik har spurgt: " Er der for mange indvandrere i Danmark" ?
20% svarede ja
10% svarede nej og
70% svarede "Gøtümü sikir lan ( Skrid dit svin ).

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-03-04 13:14

5 ting en perker ikke har til fælles med E.T. :

1. E.T. ser bedre ud.
2. Han havde sin egen cykel.
3. Han kom alene.
4. Han lærte sproget.
5. Han ville gerne hjem igen.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 27-03-04 13:20

Hvad kalder man en perker på månen?
En astronaout!

Hvad kalder man så to perkere på månen?
To astronaouter!

Hvad kalder man så en million perkere på månen?
En rigtig god ide!

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-03-04 13:21

frida

du kunne ikke nære dig HVA

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-03-04 13:24

På immigrationskontoret:
Name? Muhjama Ahmed Kahn.
Sex? Three times a week.
No, I mean: Male or female? Doesn´t matter - sometimes even with camel!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-03-04 13:31

Og lige den sidste. Think About it

Din Kristus er Jøde
Din bil er Japansk
Din pizza er Italiensk
Din kartoffel er Tysk
Din vin er Chilensk
Dit demokrati er Græsk
Din kaffe er Brasiliansk
Din the er Srilankansk/kinesisk
Dit ur er Schweizisk
Din mode er Fransk
Din skjorte Er Indisk
Dine sko er Thailandske
Din radio er Koreansk
Dine ferier er Tyrkiske
Dine tal er Arabiske
Dine bogstaver er Latinske
OG så FUCKING klager du over at din nabo er udlænding!

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 27-03-04 13:33

Hvad er forskellen på en hare, der er blevet kørt over, og en perker, der er blevet kørt over?

- Der er bremsespor foran haren!

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 27-03-04 13:38

To perkere konkurrerede om, hvem de kunne tigge sig til flest penge på en time.
Den ene havde fået nul kroner, mens den anden havde fået flere hundrede kroner.

- Hvordan fik du så mange penge? spurgte den uden penge.

- Jeg sagde, det var til hjemrejsen!

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 27-03-04 13:39

Hvornår bliver der solgt flest barbermaskiner i Tyrkiet?

- Mors dag!

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 27-03-04 13:51
Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 27-03-04 14:21
Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 100 point
Dato : 27-03-04 14:32

Den ALLERSIDSTE....promise

En tyrker kommer ind på AF:
- Du ha arbejde til mig?
- Ja, hvad med som læge, revisor eller advokat?!?
- Du pis på mig hva'??
- Ja, men det var sgu dig der startede!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 15:45

En dansker og en tyrker kommer cyklende mod hinanden.
Tyrkeren råber til danskeren: Heeej.....du cykler på forkerte vej.
Og danskeren: ja.....og du cykler i det forkerte land.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-03-04 15:49

Mordex

den forstod jeg ikk, fortæl lige pointen Mordex

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-03-04 15:50

Mordex

hvem cyklede imod Nord og hvem imod Syd.Mordex

per

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 15:50

Lad os se om andre forstår den.....

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-03-04 15:59

Mordex

hvad med at spørge kinky eller hvad det nu var profilen hed.

per

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 16:02

>>bibsamie
Hvad skal det dog betyde? Hold nu op......
På forhånd tak

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 17:02

Det var to negre der var ude for at bringe et læs flødeboller ud, i deres store lastvogn. Pludseligt løber en kat ud foran bilen, som drøner ind i et træ. De to negre flyver ud gennem forruden, og hele læsset af flødeboller flyver efter og lander oven på dem. Der ligger de så lidt fortumlede og prøver at komme op at stå igen.
En mand kommer forbi og ser dem ligge der. Han farer over og begynder at trampe på flødebollerne. Splat, Splat - han tramper løs. En ældre dame kommer også forbi og spørger ham:
- Jamen hvad er det dog, De laver ?
- Hurtigt, hurtigt - skynd Dem og hjælp mig... Der er allerede to der er klækket!"

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 21:09

Hvis du hader muslimer og du synes de er nogle svin,
så ring til mesterslagteren Peter Lundin

Godkendelse af svar
Fra : Luffe20

Dato : 27-03-04 22:51

Den var go´ fridaflip.

Kommentar
Fra : kikesy6

Dato : 24-02-06 10:00

Skide racistsvin !!!!!!!!!
I sku' ta' og skamme jer langt ned i Helvede.........
Alle mennesker er som udgangspunkt lige værdige.
Jeres vittgiheder er ikke sjove - de er ondskabsfulde.
Er en dum hvid dansk mere værd end fx Kofi Annan..? - eller Desmond Tuto..?
Eller min grønthandler???

Jeg har anmeldt denne side for diskrimination - så får vi se, hvad der sker !!!!!!!!

Kommentar
Fra : Luffe20

Dato : 06-08-06 10:42

Det lyder ikke til at kikesy6 er Dansker.... LOL... men jeg synes at der var rigtig mange go´e jokes.... men der ville altid være nogen som får ondt i røven...

Kommentar
Fra : Michelle-cool

Dato : 24-12-06 19:34

[B]Heej.. Nu vil jeg ikke overdrive, men er det ikke lidt stengt at svine folk til som ikke har lyst hår og blå øjne? Det synes jeg altså! Hør her,,, Det er iorden at have en brun hud og brune øjne. Jeg kender også mange der synes det er utrolig smukt at have store brune øjne og ved du hvad?? Det er det! Mere har jeg ikke at sige... Håber du vil tænke over det! Hilsen Michelle

Kommentar
Fra : coolguy

Dato : 13-05-07 17:35

hvad var tlf nummeret til slagteren lundin???

Kommentar
Fra : coolguy

Dato : 13-05-07 17:36

og michelle er du perker???? du lyder som en...

Kommentar
Fra : Kaldes-Olle

Dato : 19-12-08 15:50

hvis vi skal have noget i mod de her vitser skal vi så også have noget i mod blondine vitser

det er det samme

alle vitser er racistiske mod et eller andet

Kommentar
Fra : Erkeracisten007

Dato : 20-11-09 16:06

LORTE PERKER!!!!!

hvad fanden snakker du om kikesy6 din LORTE PERKER!!!!!! er du mega KLAM!!!!! du må jo være helt vildt BRUN I KRYDDEREBOLLEN!!!!!! skrid dog hjem til ullabulla land og få renset øre jeg sidder her ved min bærbar og brækker mig over dine FUCKING LORTE KOMENTARER!!!!! men flot stavet af en LORTE PERKER!!!!!!

Hvad får man hvis man krydser et svin med en perker ?
Svar : Ikke noget, for svinet ville ikke.

Det var en dreng der sad nede ved havnen og græd.... Så kom der en gammel mand hen og spurgte hvad der var galt... Så sagde den lille dreng: "Der er lige kørt en bus i vandet med 11 perkere...".
Så sagde manden: "Det er da ikke noget at græde over...".
Drengen: "Jo... for der kunne være 54....".

Hvad kalder man en tyrker med træben?
-En pind i en lort!

Kommentar
Fra : kikesy6

Dato : 21-11-09 22:19

Kære Erkeracisten007

Jeg har faktisk ondt af dig. Du må have haft en virkelig slem barndom, når du absolut skal udtrykke dig så utrolig primitivt...

Hvad gik der galt? Drak din mor? Og fik du tæv af din far? Eller var de bare ligeglade med dig? Det er normalt sådan noget, der ligger bag sådan et så ubegavet had, som du føler mod andre mennesker.

Men du kan faktisk komme videre i tilværelsen. Prøv at søge hjælp hos en professionel hjælper...

Jeg kan se på dit ubehjælpsomme sprog, at du ikke er ret gammel, så det er ikke for sent at rette op på skuden. God vind!

Kærlig hilsen kikesy6