/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Man kan godt tage back up og græde!!
Fra : olefahnoe
Vist : 339 gange
200 point
Dato : 27-03-04 10:52

Hej

jeg har i sidste uge genintallleret min pc. Så tar man jo en backup af alt det man vil gemme. DET GJORDE OGSÅ, MEN NOGET GIK GALT (SNØFT)

Jeg har mistede alle min mp3'er, alt det musik jeg havde lagt ned fra mine CD'er

hvilket program skal jeg bruge til rippe?????? kan man med Nero eller windowsmedia player eller kan jeg finde et på nettet som jeg kan bruge

HJÆLP

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-03-04 10:59

Det vil sige, du tog en backup uden at kontrollere om den var ok?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 27-03-04 11:02

Her har du et program der kan klare det
http://www.dbpoweramp.com/

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 27-03-04 11:48
Kommentar
Fra : kjeldal

Dato : 27-03-04 12:19

Du kan jo evt også prøve at genskabe dine tabt mp3 filer fra harddisken. (du ved jo i hvilken mappe de ligger i)
Brug f.eks. programmet GetDataBack, hent det her: http://www.runtime.org/
Så slipper du for at skulle rippe alle dine cd'er igen.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 27-03-04 12:20
Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 27-03-04 13:59

Tak for svaret refi.

Det virker og er meget nemt

Tak

OLE FAHNØE

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 14:30

selv tak