/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Adressekartotek / OE
Fra : sdam
Vist : 410 gange
50 point
Dato : 27-03-04 08:49

Hvordan undgår man at alle email-adresser (indgået post) automatisk bliver tilføjet sit adressekartotek??

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-03-04 08:57

Dette er mere ment som et råd, men løser samtidig dit problem.
På grund af alle de mails med risiko for at få virus, har jeg alle adresser på en distette. Så kan du roligt enten flytte dit adressekartotek til et andet sted på computeren, eller en backup på en anden harddisk, og slette kartoteket fra dets nuværende placering, så kan outlook ikke finde det.

2 fluer med samme smæk.

ellebye

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 27-03-04 09:56

Funktioner >instillinger >send fjern flueben "anbring adresserne.......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 11:29

Jeg forstår ikke helt spørgsmålet.
Adresserne fra din INDBAKKE bliver da ikke automatisk puttet i dit adressekartotek.
Mener du ikke dem du svarer på?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-03-04 11:39

>refi har ret, det er kun når man enten besvarer en mail eller videresender en mail, at adressen automatisk lægger sig i adressekartoteket.

Men ellers kan det godt være en ide enten at flytte kartoteket eller lægge det på en diskette.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-03-04 11:50

Funktioner > indstillinger >>send fjern flueben i anbring adresserne til de personer,jeg sender til i adressekartoteket

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-03-04 11:51

sorry 2243, jeg er ikke helt vågen endnu

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 27-03-04 19:36

Sdam!

Jeg har oprettet en email-adresse med 1000, den lægger sig først i dit adresse kartotek, og når det mislykkes at sende til den, bliver der heller ikke sendt til andre.

Mvh. Jysch

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 19:49

Hvad har så det med spørgsmålet at gøre - det er da kun for at forhindre at du selv spreder virusmail.

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 27-03-04 19:58

Undskyld - kan åbenbart ikke rigtigt læse - sorry

Jysch