/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem er binky
Fra : bibsamie
Vist : 322 gange
50 point
Dato : 26-03-04 21:24

vi kender binky men hvem er det nu det er ????

per

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-03-04 21:25

Jeg har mine mistanker.
Mordex lever farligt.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-03-04 21:27

binky tager rø--- på os alle sammen hvam er det ??

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-03-04 21:27

hvam = hvem

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-03-04 21:30

Cute Girl's "I WANT MY BINKY"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-03-04 21:36

Hun afslørede sig i går

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-03-04 21:38

Arhh Teil - du tror da ikke selv på, at det er Mordex....gør du??
Nope.....dertil har denne profil mere format

Frida...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-03-04 21:41

Nej men mordex hoppede i med begge fødder.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 21:50

Spørgsmålet er nok ikke så meget hvem der HAR flere profiler, men hvem der IKKE har.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-03-04 21:52

Hej ællebælle Stadig ingen baby??

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 22:16

Nej men vandet er gået, så det må være et spørgsmål om timer.

Ved du forresten hvor lang tid et barn kan ligge i maven uden fostervand??, altså uden der sker noget ved barnet.

ellebye

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-03-04 22:18

Mon binky så laver sin profil om igen?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-03-04 22:36

Nogle brugere hvisker sammen bag kulissen.
Det kan man ikke være i tvivl om.
Sikkert sjovt at lave fis med dem der laver et seriøst
stykke arbejde.
Men hvad så, en ny Søren Kierkegaard skal jo have
noget at filosofere over.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-03-04 22:41

Hej med Jer.......
Hva´ sker der? Er det mig der er den DUMME? Hvorfor det? Hoppet i med begge fødder? Jeg er vist gået glip af noget......
Nu har jeg ikke været her så længe, men kan høre at I andre kender binky..... Hvem er det da?
Prøv lige at forklare det......

Håber på svar............tak.

Mordex. (med stort M)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-03-04 22:48

Aner ikke hvem Binky er - og er bedøvende ligeglad

>Ellebye
Jeg kender ikke svaret på dit spørgsmål, men Fosterhinden kan briste helt smertefrit på et hvilket som helst tidspunkt under fødslen. For nogle vil afgang af fostervand være første tegn på, at fødslen er nært forestående. Fødslen vil herefter normalt gå i gang efter kort tid, men nogle gange bliver den forsinket. Som oftest sprænges fosterhinden i slutningen af første fase. Har din datter ikke veer? - og er de tiltagende?
Hi HI ----måske vi snart bliver nødt til at køre en tråd om din datters fødsel - ellers bliver de andre nok trætte af os*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 23:00

>Frida vi må nok stoppe, jeg åbner alligevel et spørgsmål når det hele er overstået. Men ellers tak for din hjælp.

>Mordex
Der er da ingen grund til at fare op

Det undrer os blot at de sidste 3 gange du har fået point netop er fra Binky:

http://www.kandu.dk/dk/spg/36649
http://www.kandu.dk/dk/spg/36560
http://www.kandu.dk/dk/spg/36559

Men hun lyder da til at være en hver mands drøm. Men hun er afsat.

ellebye

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-03-04 23:02

"Hun dyrker sin mand meget"
bvadr

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-03-04 23:03

Citat
Det undrer os blot at de sidste 3 gange du har fået point netop er fra Binky:

Vil du med dette mene at det er samme person????????????????????????
Det er der ingen før der har beskyldt mig for..........

Mordex.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-03-04 23:03

Lyder som om hun kommer fra Esbjerg! Er i følge hendes egne oplysninger på esbjerg bynet, hvis det hjælper nogen?
Gossip gossip gossip *L*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-03-04 23:07

Tror hun lyver af helvedes til i sin profil*GG*....Hun er garanteret pisse træt af manden - vil ha' sin egen mailbox, så hun kan dyrke andre mænd uden hans indblanden - og så er hun en lille "flommefed" husmor i stedet for den "flotte" kontorassistent

Frida...

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 26-03-04 23:08

Ihhh hvor er det spændende, hvem der er hvem og hvem der har flere profiler.Det må give disse dobb.profiler et virkelig kick at nogen overhovedet gider beskæftige sig med dem. Men hold endelig disse barnagtigheder i smalltalk.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-03-04 23:09

Ja. Men det kan være hun har et kontor i hjemmet?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-03-04 23:09

Tja Landsbyen Kandu, Reset

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-03-04 23:12

jeps frida
den frofil er for gennemsigtig

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 23:26

>Teil
Det kan da godt være hun kun bærer sådan lidt sexet undertøj, så der er derfor hun er gennemsigtig.

Kunne vi dog blot få en kommentar fra binky, hende ville jeg da gerne lære at kende, men hun er jo optaget.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-03-04 23:30

>>ellebye
Jeg prøver lige igen:

Citat
Det undrer os blot at de sidste 3 gange du har fået point netop er fra Binky:

Vil du med dette mene at det er samme person????????????????????????
Det er der ingen før der har beskyldt mig for.

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-03-04 23:30

Nå, det virkede ikke denne gang...... Men du ved hvad jeg mener.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 23:48

Det har jeg aldrig sagt, jeg beskylder ingen for noget, men hvad andre har skrevet står jeg ikke inde for, det må de selv.

Jeg noterer blot fakta at du de 3 sidste gange har fået point fra binky, og da du jo kender konsekvenserne ved at give sig selv point, tror jeg ikke du er denne.

Du ved ofa er sendt på pension, men han er da helt sikkert dukket op i anden skikkelse.

Ja, det var blot min mening.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-03-04 23:51

Ok ellebye.
Kan du så ikke svare mig på mit spørgsmål i det andet indlæg?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 23:54

Nix Mordex. Og i øvrigt kan jeg ikke huske det.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-03-04 23:56

Ok. Jeg har alligevel svaret......

Accepteret svar
Fra : binky

Modtaget 50 point
Dato : 27-03-04 19:35

Jeg vil understrege meget, at mordex har fået point, fordi jeg kunne bruge hans svar, men det skal måske gå efter tur?
Er der noget med misundelse?
Jeg må da sige, at jeg føler mig meget velkommen i dette selskab, men besvares, jeg har noteret mig jeres navne, så i skal da også nok få nogle point.
Det er uretfærdigt overfor mordex at beskylde ham for noget.
Binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 19:38

Hvis der er nogen der er i tvivl om binky er mig, og jeg er binky, så kan I skrive til Kandu. Så må vi se om jeg og binky stadig er her om 6 mdr. når kandu har fået tid og lyst til at kigge på det....

Men der er ingen der beskylder nogen for noget........ Alt er jo ok.

Mordex. (med stort M)

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-03-04 20:53

kinky

hvem beskylder hvem for hvad ???

per

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 20:54

>>bibsamie
Er kinky en gammel profil?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-03-04 20:58

Mordex

du er meget på vagt når det drejer sig om binky HVA, hvem hvad hvor

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-03-04 21:00

hvad er grunden til at binkys profil er ændret til intetkøn ???

per

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 21:00

Jamen jeg føler mig totalt DUM. Jeg må være den eneste der ikke ved hvad det her drejer sig om. I andre kender hende jo, det gør jeg ikke. Og der er ikke nogen der vil forklare mig noget som helst. Og jeg ønsker så inderligt ikke at være dum.........

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 21:01

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-03-04 21:04

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 21:06

Kommentar
Fra : binky

Dato : 28-03-04 11:24

Grunden til at min profil er ændret, er at det er nemmere for jer andre, da i jo åbenbart har jeres egne forestillinger om, hvem jeg er. Så nu er der frit slag til at debatere, hvem binky er.
God fornøjelse.
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 28-03-04 12:00

Beklager, Mordex, at jeg har fået dig involveret i dette her.
mvh
binky

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 13:06

Jeg viste f.eks ikke før idag at ellebye er hansemor og visa verca.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 13:18

>molokyle

Det er mit "onde" mig, ellebye en pæn og sober ældre herre der aldrig kunne finde på at eksempelvis at bande, det må "hansemor".

Nu kan jeg se at sune ikke er med på tråden, men hansemor henviser hele tiden til google . dk

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 13:26

Så havde navnet "HanseDrillepind" været mere passende....
Fridaflip og MulleJylland er osse den samme profil.
Mulle er den "pæne" som ALDRIG bander

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 13:43

>molokyle, jeg forstår blot ikke at du ikke for længst har fundet ud af det, det har jeg da skrevet i en anden tråd, så noget helt nyt er det ikke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 13:52

ellebye -> Godt nok bruger jeg megen tid her på Kandu.dk, men jeg ka' sgu ikke følge med i ALT ....desværre

Nu har jeg fået set din feminine side også

fridaflip -> 'Spis så den regnorm Mulle'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 14:23

Men det kunne da være vi skulle lave en lille konkurrence her til påske med:

"kan du gætte hvem jeg er".

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 14:30

Jeg har da også en ekstra hvilende Superprofil liggende på lur. Den gemmer jeg til det 'nye' kandu.dk går i luften.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 14:36

Her er da også en lille morsom een:

http://www.kandu.dk/dk/spg/36819

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 14:49

hansi.christiansen = 25 ingen tvivl om det

..men der dog stadig ikke sket nogen ulykke. Lad os se hvem der får pointene.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 14:56

Nej da, tråden gik dog pludselig i stå.

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 14:58

Nope, I tager fejl
Læg venligst mærke til, at Hansi.Christiansen har et høretab på 25% - hvorimod 25 har et høretab på hele 50%.....25 har såmen bare blandet sig i spørgsmålet, fordi det var interessant for ham/hende.......

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 14:58

Moralen heri, vi kommer alle på et eller andet tidspunkt til at glemme hvem vi er, og så en man afsløret.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 15:05

Hov forresten, Ellebye - Hvor er det, at du bliver forvekslet med Ramses?
Man er vel lidt nysgerrig

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 15:09

>frida, pænt at tage 25 i forsvar, men 25 er så gammel i gårde til, at han ikke ville skrive TELL 2 gange, det kender han teil for meget til, og så skrive han også at han IKKE vil bruge høreapparat, måske ikke før han bliver gammel.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-03-04 15:10

>>binky
Du skal intet undskylde. Jeg har endnu ikke fattet noget som helst, og hvis der ikke er noger (bibsamie) der kommer med en forklaring, vil jeg intet fatte

>>ellebye=hansemor???????? Din lille

Mordex.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 15:11

Skal prøve at finde linket, men det er lukket.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-03-04 15:11

Noger=nogen (ups)

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 15:14
Kommentar
Fra : binky

Dato : 28-03-04 15:20

Hej mordex.
Jeg har prøvet at få en forklaring fra bibsamie på kandu, men det kniber da gevaldigt med det. Lidt trist at det er så nemt at starte en hetz. Ihvertfald har jeg da et tip til nye brugere. Det vil jeg komme med, når der er gået en passende tid.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 28-03-04 15:21

Undskyld Mordex.
Jeg ved godt, det skal skrives med stort.
mvh
binky

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 15:21

>ellebye

Jeg fatter minus *GG* Det er jo bare ham Jens Ole, som igenigen brokker sig over Ram og Fridaflip. Det har da ikke noget med dig at gøre
Sjovt han skriver "vi kvinder må holde sammen" *LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-03-04 15:24

>>binky......
Det er da bare ok.

>>bibsamie
Jeg synes godt du kan komme med en "lille" forklaring, så vi dumme kan forstå.......

Mordex.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 15:26

>Binky

Du skal ikke regne med en forklaring. Din adfærd her på kandu lugter og derfor er du mistænkt for at være en gammel brugere....comprendo?

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 15:29

>binky
To ting, for det første foregår smalltalk på denne måde.
For det andet hvis du er den du er og ingen anden behøver du på ingen måde at undskylde overfor nogen som helst.

Jeg er en af dem der vælger at tro at du er den du er, og hermed basta. I øvrigt er livet alt for kort til i det hele taget diskutere hvem er hvem, det tager kandu sig af, og så længe man "holder sig på måtten", så er det da blot at fortsætte, så jeg syntes da at du skal skrive det tip du ønsker at skrive.

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 15:32

Hov Hov ellebye.....BASTA er min replik

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-03-04 15:33

Kommentar
Fra : binky

Dato : 28-03-04 15:33

fridaflip
Nemt at komme med sådan en påstand, men stadig er der ikke kommet noget, der kan underbygge den. Sjovt at gøre livet surt for en ny, åbenbart. Helt ærligt synes jeg også din adfærd lugter lidt af selvudnævnt kontrollør. Sikke meget, i har fået ud af, at jeg gav Mordex point 3 gange, da jeg lige var startet her. Men hvis det er så stort et problem for jer, hvorfor lader i så ikke være med at svare på mine spørgsmål? I keder jer måske.
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-03-04 15:35

>>ellebye
JKIBMHFDI
Flot.........

Mordex.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-03-04 15:39

frida

er der ikke en smily der hedder LUSKEBUKS ?? jeg kan ikke finde den.

per

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 15:50

Siden d. 23-3 er binky havnet i samme tråd som jeg og har alle gange virket 'ny'. Jeg blev dog lidt mistænkelig ved denne ordveksling :

Citat
Kommentar

Fra : BjarneD

det er en gammel død sag Binky

Kommentar

Fra : natmaden Dato : 26-03-04 17:18

Det du sæl vær BjarneD!
Der er jo mig, ergo, jeg lever

..men natmaden havde vist bare kigget lidt for dybt i flasken.

Velkommen på kandu.dk binky.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 15:51

>Binky

Tro mig, jeg er bedøvende ligeglad med din person Og om du giver point til Mordex rager ligeledes mig en bønne. Hvad der derimod "lugter" er, at du bevæger dig rundt i gamle spørgsmål og forsøger at rippe op i noget, som ikke længere er aktuelt......Se det "lugter" Binky og man kan let komme til at opfatte dig som værende en gammel bruger, med hang til at lave lidt ballade i gaden - hvilket du er velkommen til, men vær forberedt på, at der så kan falde en bemærkning af, som du måske finder stødende....

Hvorfor er det så vigtigt for dig at få Mordex og dig selv "renset" Hverken du eller han har gjort noget, der ikke er tilladt, vel

Næh Per, en "luskebusk" har vi ikke*GG* Ihvertfald ikke som en smiley

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 15:53

Ps. binky var vist også urolig for at blive slået i hartkorn med min profil

Dét tror jeg nu ikke der er nogen fare for binky

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : binky

Dato : 28-03-04 15:55

tak for kommentaren, Elleby.
Jeg vil hermed lade bibsamie og fridaflip lege videre selv.
mvh
binky

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 15:55

Jeg kan kun sige at jeg tidligere, andre kan bevidne det, var hoppet på en yderst forkert vogn, så derfor er jeg blevet betydelig mere varsom med at beskylde nogen for noget, før jeg ligefrem falder over det.

>Frida, nej jeg vil have patent på basta, basta.

ellebye

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-04-04 14:39

bibsamie...................binky................................er en dame.
Emesen:

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 10-04-04 17:39

Tak for svaret binky.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-04-04 18:32

Da Binky har valgt at notere sig vore navne - regner jeg da osse med at jeg en dag får point*GG* naah, mon dog - hun ser jo helst, at jeg slet ikke deltager i hendes små hyggelige smalltalks

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 10-04-04 21:03

fridaflip

vi er jo ikke velset i binkys ytringer, men er du ikke ski liglad frida det er jeg ihvertigfælde.

mvh
per