/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Næsten ens sider.
Fra : Teil
Vist : 714 gange
100 point
Dato : 26-03-04 14:18

http://knowwhereland.1go.dk/phpBB2/index.php
http://www.lav-det-selv.dk/
Samme webmaster ?
Samme personer bag de to sider ?

Accepteret svar
Fra : dortedyg

Modtaget 110 point
Dato : 26-03-04 14:24

Neders på begge sider er der henvist til phpBB.com som laver community løsninger. Begge de sites du har nævnt har blot brugt en løsning fra samme sted.

/dortedyg

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 26-03-04 14:29

Jeg tror næsten det er den mest brugt community-løsning...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-04 14:58

Jepper det er en 'skabelon' der kan tilpasses efter behov og tilsyneladende er let at vedligeholde. Følg med her : http://www.kandu.dk/dk/spg/36674

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-03-04 15:04

Noget upersonligt må jeg sige.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-04 15:06

Tiel -> Der er på sitet mulighed for at vælge dit personlige skin under dine profiloplysninger

Smart..!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-04 15:08

Det var dog dælens som jeg altid får byttet om på 'i' og 'e' i dit profilnavn : Teil

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-03-04 15:09

Ugens tilbud. "Nyt dansk board, køb layout til lavpris, find det hos Aldi"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-03-04 15:11

Molo så pyt
bare du ikke kalder mig for tilde.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-04 15:12

Jeps. Forstår du så hvorfor det skal tage Kandu.dk så lang tid at tilpasse deres site, når der nu er så mange 'halvfærdige' løsninger derude?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-03-04 15:12

Nå men det er ikke ment som sure opstød, siderne er gode og brugervenlige.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-04 15:15

Nej, jeg tog det nu heller ikke negativt op, for jeg kan såmen godt følge dig i, at det virker lidt let, men til gengæld virker det !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-03-04 15:27

Pigerne får da opmærksomhed/reklame.
Et stort plus, man kan tilføje billeder og tegninger.
Det mangler kandu.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-04 15:36

Teil -> 10.000 kr.'s spørgsmålet er så om dét ka' bruges til noget? Billeder? 3 bondeknøse, 2 fra Fritidshjemmet på Ama'r og et par stykker fra Ishøj/Hedehusene/Sydhanvnen ...så er det ødelagt. Eller hva' ?

Derimod er det da helt klart en god ting at kunne vise en tegning ..om det så skal være i 'profilfeltet'. Intelligent og inovativ brug af denne mulighed. Man kan endog have et helt galleri af billeder liggende til fremtidig brug.

Ps. Tak for nu og chit chat. Jeg løber lige et par timer. Vi ses ...på Kandu.dk selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-04 17:37

Så er jeg tilbage Teil. Nu tror jeg du ligesom bliver nødt til at give dortedyg 'the credits' Jeg tro dt var svaret på dit spørgsmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-03-04 17:46

Ok hr. molo
Jeg mener nu billeder eller skitser er en fordel i forbindelse med spørgsmål.
Frofiler må gerne være "hovedløse"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-04 18:02

Teil -> Korrekt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-03-04 22:27

Sidste kapitel i serien kommer i morgen.

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 26-03-04 22:42

vores site er en færdigpakke og det har ikke kostet os en øre (endnu, vi skal vist snart til at tænke på mere plads).
Vi er mere intereserede i indholdet på forum end i layoutet, men selvfølgelig skal vi da have en site der ser ordentlig ud.
Vi har ikke noget med det andet site at gøre, og du kan finde tosnvis af sites derude der ligner vores, i hvert fald hvad udseende angår.
Lige pt er vi ikke så mange brugere, og en del kender hinanden andetsteds fra og synes det er vældig hyggeligt med billeder fra fritten på ama'r osv, men jeg håber da at efterhånden som vi får en større og mere alsidig brugergruppe, så vil der også komme mere seriøse ting med. Dermed dog ikke sagt at sitet ikke også kan bruges til hygge og tant og fjas.. der skal være plads til lidt af det hele.
musenfryd (admin på www.knowwhereland.1go.dk )

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 27-03-04 08:15

Nå dorte.
Molo siger at du skal beriges for din indsats.
Så må det hermed blive.