/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gammel SW på Ericsson T65
Fra : clembourn
Vist : 684 gange
40 point
Dato : 08-05-02 12:16

Jeg har den gamle R3A010 software på min T65. Er det grunden til at min "MobilSurf"-menu fra TDC Mobil ikke virker? Det er umuligt at bruge menuen tilføj/fjern så jeg kan få Danske SMS-bank ind i mobilen.

Hilsen Christian

Kommentar
Fra : mancom

Dato : 10-05-02 16:07

Hej Christian
Det er højst sandsynligt dit simkort som laver konflikten. De nye tlf. idag understøtter kun de nye 3 volts simkort. Så for 99 kr kan du hos en forhandler få et nyt simkort. Husk at understrege at det skal være et nyt kort. Evt. kontakt TDC kundeservice 80808020, de kan også sende dig et nyt kort.
Hilsen www.mancom.dk

Kommentar
Fra : clembourn

Dato : 13-05-02 09:27

Hej zonker.

Det er ikke rigtigt at min T65 er for gammel til at understøtte SIM TOOL KIT. Tjek selv TDC Mobils liste over telefoner der understøtter STK:

http://www.tdcmobil.dk/my/servlet/my;jsessionid=LfWibKc3QgWIdTYSb7GNo2oj(wKj
2pwBQ)?U1=20690#ericsson

Hilsen
Christian

Kommentar
Fra : clembourn

Dato : 13-05-02 12:57

Jeg har lige snakket med TDC Mobil kundeservice. De siger at systemet "ikke kører optimalt". Jeg spurgte hvad denne kryptiske besked betød og hvornår systemet så ville køre optimalt - men det kunne de ikke svare på. Anyway så fik jeg dem til at sende mig et nyt SIM kort, så må vi se om det virker.

Christian

Accepteret svar
Fra : mancom

Modtaget 40 point
Dato : 13-05-02 16:37

Hej Christian,

Jeg er sikker på at du får det du ønsker når du får dit nye SIM-kort. TDC ved desværre selv for lidt om deres eget produkt. Men fra mit job, ved jeg at det nye SIM-kort løser problemet i 99 % af tilfældende. Din telefon benytter sim nemlig af det der hedder SIM toolkit, for at kunne lave mobilsurf menu'en, og det fungere ikke med SIM-kort som er et par år gamle (husk forhandleren også kan have haft SIM-kort på lager i op til et år før du har fået det). Men held og lykke, jeg håber at du får det til at virke, ellers må du jo skrive igen, så må vi finde på en anden løsning.

Morten

Kommentar
Fra : clembourn

Dato : 15-05-02 11:36

Hej Morten

Ja det virkede så snart jeg fik mit nye SIM-kort fra TDC Mobil. Ikke at det gamle SIM-kort var forældet. Det var bare istykker. Hilsen Christian