/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
MOLOKYLE
Fra : bentjuul
Vist : 499 gange
300 point
Dato : 26-03-04 09:57

Hej MOLOKYLE
Du gjorde både CLAN og mig klogere i dette spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/spg/35803

Så hvis du vil kvittere, så hæver jeg summen.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 310 point
Dato : 26-03-04 09:59

Takker. Ja, udskrivning af Websider er en svær en

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 09:59

>bentjuul, har vi andre ikke også lov til at blive klogere ?

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-03-04 10:01

Jo ellebye, men så er det op med tegnebogen

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 26-03-04 10:02

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-04 10:03

ellebyes tegnebog er lavet af muldvarpskin. Den ser aldrig dagens lys

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-03-04 10:05

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 10:14

Rigtig molokyle, men jeg bruger nu primært dankort, den eneste hage er at jeg har pokkers svært ved at huske koden, så betalinger overlader jeg til fruen.

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-04 10:16

Nu vi er i småsludder afdelingen, kigger I så ikke lige ind her : http://kandu.dk/dk/spg/36674 ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 10:42

Skal jeg nok molokyle. Umiddelbart ser det spændende ud, har lige været inde at kigge.
Men vi skal nok ikke regne med så store ændringer her i kandu.
Men det kunne da være, at nogle brugere "smuttede" over til det andet board, og så er det i hvert fald en konkurrant til kandu.

Er det for resten ikke her omkring 1. april det nye kandu "går" i luften? så må vi se hvad og hvilke ændringer der sker.

Men kære kandu.
Kunne I ikke komme med lidt oplysninger med, hvordan det ny kandu kommer til at se ud?

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-04 11:17

ellebye -> Det skal da være en overraskelse altså..

Jeg glæder mig som til juleaften !

</MOLOKYLE>