/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Akut problem, med at komme på bestemte w~
Fra : maya123
Vist : 578 gange
50 point
Dato : 26-03-04 07:28

Hejsa
Er der en, der vil hjælpe med et akut problem, som er opstået her til morgen.
Jeg har ikke lavet noget om i mine pc-indstillinger i de sidste par dage.
Da jeg her til morgen prøvede at komme på LAK fik jeg denne meddelse:

Problem Report
Access denied to system because of URL Filter Configuration.

Message ID
FILTER_DENIED

Problem Description
Your system was configured to deny access to the requested URL.

Possible Problem Cause
Request denied, as specified in the local filter list configuration.

Possible Solution
Contact your network support team if this problem persists.

Det samme gælder for andre sider der tilhører Statens arkiver.
Jeg har ikke problemer med alle andre websider?

MVH maya123

Accepteret svar
Fra : olehermann

Modtaget 60 point
Dato : 26-03-04 07:34

Har du ikke sat et flueben fork,prøv at gå i funktioner-internetforb--gendan standarder over hele linien,

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 26-03-04 07:36

NB------Genstart

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 26-03-04 07:38

Hej olehermann
Som jeg skrev har jeg ikke lavet om på mine indstillinger. Var på siderne i går morges.
MVH maya123

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 26-03-04 07:41

Næh,men microsoft´s (windows) veje er uransagelige ,hvis du ikke har lavet noget,så prøv

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 26-03-04 07:47

Access denied to system because of URL Filter Configuration.

Noget har der sneget sig ind,måske snavs,hvis det andet ikke hjælper,så prøv en online scanning www.spywarefri.dk
I disse tider ,hvis PCén opfører sig unormalt uden grund,er det klogt at starte med en scanning
før alt andet

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 26-03-04 07:57

Det er nok heller ikke det, men tak. Jeg har jo ikke problemer på alle andre sider
Har lige fået besked at der er andre der har samme besked med at komme ind:
Gider du lige prøve www.sa.dk/lak/default.htm
´
MVH maya

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 26-03-04 07:58

Ja,det er bare deres server der er nede

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 26-03-04 07:59

Vrøvl,kom med www adr

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 26-03-04 08:00

Jeg er ikke vågen ,glem det

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 26-03-04 08:02

Sender dig lige en kop god stærk pædagog-kaffe

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-03-04 08:05

Det er det samme her så det er ikke din puters fejl
God morgen og dag
Mvh sune

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 26-03-04 08:09

Det er siden det er galt med,og jo tak

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 26-03-04 08:10

Hej Sune
Altid rart at høre, jeg smider alligevel point til Ole, han var "hurtigst"
Lader lige spørgsmålet være åbent, hvis der er andre der har problemer, det skal de ski ikke "betale" for.
God weekend til jer begge, hviske hviske: (håber Ole vågner i løbet af dagen).
MVH maya123 (Amagerkaner af G... nåde).

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 26-03-04 08:14

Hmmm,ingen spydigheder så tidligt,Tak "Hellerupianer"

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-03-04 08:24

Hav en god dag
Sunowich Næstvedianer

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-03-04 08:40

Jeg har lige prøvet den omtalte side og jeg kan ikke komme ind.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-04 09:15

Jep, det er statens net-admin. der trænger til kaffe

Go' mor'n til jer alle

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 28-03-04 09:13

Tak for svaret olehermann.