/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan ike logge af kandu.dk
Fra : Uffe29
Vist : 483 gange
50 point
Dato : 25-03-04 23:59

Jeg kan ikke logge af...

Jeg har prøvet at slette cookies

nogen der har en god ide ???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-03-04 00:01

Kan du ikke bare lukke browseren ned ????

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-03-04 00:01

Du har trykket på Log ud?????

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-03-04 00:02

Og hvorfor er det vigtigt?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-03-04 00:06

uffe29 vil vel prøve at have flere profiler nu hvor det nærmest er blevet tilladt og almindeligt
Mon ikke det er Temporary Internet files der skal slettes (Slet Filer)

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 00:06

Det lyder godt nok underligt. Normalt vil man automatisk blive "logget ud" når man slettet sine cookies, da det er her login gemmes.
Men på den anden side gør det da lettere at man ikke behøver at huske sit login.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 00:11

>BjarneD det er jo det Uffe skriver at han HAR slettet sine cookies, men ellers ja, så har han et problem hvis han har flere profiler eller ønsker at oprette flere, hvem ved, måske er kandu ved at rydde op i dobbelt, trippelt osv. profiler ved simpelthen at "låse" en bruger på een profil.

ellebye

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-03-04 00:14

Jeg skal oprette min 3. profil

Har i forvejen:
e.p.
uffe29

Men vil gerne have konkurrencesvar.dk som brugernavn

Egentlig ærgeligt man ikke bare kan skifte brugernavn.....

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-03-04 00:15

øhh... skal måske lige tilføjes at e.p. ikke bruges og uffe29 også "deaktiveres"

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-03-04 00:18

Kære Ellebye prøv at kigge i InternetExplorer - Funktioner - Internetindstillinger, midt på dialogboksen er der tre knapper. Slet Cookies-Slet Filer-Indstillinger. Slet filer er TempoarayInternetFiles resten giver vel sig selv og jeg har haft samme problem og det forsvandt da jeg slettede filerne. Prøv at trykke på knappen Slet filer så vil du se hvad det er for noget

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 00:44

Du har ret BjarneD, hvad er det man siger man først bliver blind på blindtarmen.

Nok om det, men jeg mener nu at logon gemmes i cookies og ikke under filer.
Jeg skal i hver fald ind og logge på igen når jeg har slettet cookies, og det gør jeg ofte.

ellebye

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 26-03-04 00:53

Ellebye jeg bestrider ikke at logon gemmes i en cookie, men da IE bruger de lagrede sider kan man godt få problemer selv om cookie er slettet så man kan kalde det et supplement. Jeg lærte om den lille mærkværdighed i forbindelse med problemer med logon via FrontPage, hvor MS foreskriver sletning af T..I..F.. som løsning. Jeg har forøvrigt lavet det sådan at filerne slettes automatisk når jeg lukker browseren ved et lille hak i avanceret (12. linie fra neden).
Det er også blevet sent så nu lukker jeg så jeg undgår begyndende blindhed
Bjarne

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 01:01

Do her, godt.

ellebye

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 26-03-04 01:10

Det lykkedes

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 26-03-04 01:11

lukker når jeg kommer i nærheden af en anden computer

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-03-04 01:11

Velkommen til den nye kandu´er.................. konkurrencesvar.dk

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-03-04 01:35

Better_Performance

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 08:34

>Uffe, var det fra din "egen" computer du loggede af, eller var det fra en anden??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-03-04 08:42

Måske er det "autoudførelse" du skal ind i og rette.
Man kan jo altid logge på fra en anden comp. og så er man logget af fra den første,
men det ved Uffe29 jo godt.
Emesen.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-03-04 08:55

bibsamie--->

Var der noget du ville mig?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-03-04 10:31

Better_Performance

du kan jo bare holde dine sarkastiske bemærkninger for dig selv, hvis du ikke kan svare på spørgsmålet.

per

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 10:47

Så så, folkens ned på jorden igen.
I øvrigt kan jeg ikke se at du tidligere har skrevet i denne tråd >bibsamie, så hvorfor denne tone ??, selvfølgelig med mindre bibsamie = mordex.

ellebye

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-03-04 11:54

ellebye

jeg er helt mig selv ingen dobbeltprofiler her tak, det jeg mener er bare at B P kommer næsten i alle indlæg med sarkastiske udbrud, det skulle vel ikke være nødvendigt, eller hva.

per

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 12:28

>bibsamie, uden ellers at blande mig, var det jo ikke myntet på dig B_P udtalelse, men ellers giver jeg dig ret i, at vi som voksne mennesker skal opføre os pænt her i trådene, og så bruge smalltalk til at rase ud i.

Men ellers må B_P tale for sig selv da jeg ikke ved hvad han hentyder til, jeg prøver blot at "glatte ud".

ellebye

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-03-04 12:35

ellebye

det er det jeg mener Ellebye.

mvh
Per

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 26-03-04 12:49

Jeg sletter af princip aldrig cookies eller midlertidige filer. Men havde manuelt fjernet "kandu-ting"

Jeg lavede en søgning på kandu, og medtog skjulte filer og fandt en cookie jeg havde glemt........så virkede det

ps. riv nu ikke hovederne af hinanden

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-03-04 13:04

Det oprindelige spørgsmål lød på at brugeren ikke kunne logge ud af kandu.

Jeg undrede mig over hvad der gjorde at det var vigtigt at logge ud, da det at være logget ind jo ikke er noget der belaster hverken kandu, brugerens computer, eller forbindelsen.

Så for at få uddybet hvad problemet i forbindelse med den manglende "udlogning" var, spurgte jeg til hvorfor det var vigtigt....
Måske er det mig der er noget galt med, men hvordan bliver det opfattet sarkastisk?

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 26-03-04 13:09

better-p......
Jeg fattede meningen, og tror jeg også de andre "gamle" gjorde

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-03-04 13:10

Det glæder mig.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 13:16

I hvert fald her, men jeg kan selvfølgelig ikke vide hvordan andre opfatter det.

Men til noget helt andet, min kone har lige ringet og sagt at vi har vundet 25.000 kr. på et skrabelod. Hvor mange kasser øl kan man få for dem????

ellebye

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 26-03-04 13:18

tillykke....

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 13:21

Jo tak, der skal vel nok en flaske rødvin til at skylle den nyhed ned.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-03-04 13:22

Per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-03-04 13:23

ellebye

hvad var det nu din adresse var ???????????????????????

mvh
Per

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 13:27

Øhhhh, den har jeg pludselig helt glemt.

Men men, hvad er det nu man siger, "held i spil giver uheld i kærlighed", eller er det omvendt?

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-03-04 15:32

Ellebye.
Hvem kan ikke bruge et tilskud til at forsøde tilværelsen lidt med.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-03-04 15:38

Der bliver da nok til en lille dåbsgave......... Til lykke med begge dele...............

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-03-04 15:50

Ellebye!
Adressen er nem at finde............det er der hvor de hele tiden læsser øl af.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 18:02

jeeg veed ik hik riktg hvå jg sjal begyn, meeen tark aalllle samn.

bællællebyye

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-04-04 16:51

Tilbage til spørgsmålet:
>Uffe29.
En metode til at kunne logge af en profil, kunne være den jeg benytter.
profil 1 = en hotmail-adresse
profil 2 = en anden mail-adresse
Begge bruges fra samme IP gennem lokalnet.
begge er sat til husk (dog ikke windows husk)
Når jeg åbner en profil fra en anden IP lukkes adgangen automatisk fra den første.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 20-05-04 18:58

Tak for svaret BjarneD.