/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
"paraglider" til rulleskøjter
Fra : Ylwen
Vist : 489 gange
100 point
Dato : 25-03-04 21:51

Jeg har for nyligt set at man kunne få en "paraglider" / "faldskærm" eller hvad sådan en nu hedder, som kunne bruges til at drive en frem på rulleskøjter. Jeg vil tro at det er samme stil som bruges til de der små skøjte biler på is og de skærme der bruges til at drive folk frem på små surf brædder på vandet, men hvor finder jeg sådan en skærm og hvad koster de?? har andre set og hørt om at de bliver brugt i forbindelse med rulleskøjter? og hvor kan man læse mere om fænomenet??

På forhånd tak

MVH
Torsten

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 25-03-04 22:34

Hej Ylwen...

Vedr. paraglider kan du nok glemme at montere dem på dine rulleskøjter hehe... tjek en her:
http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=59

Her kan du se alm. Roxa Bettle Justerbar rulleskøjte:
http://www.adlon-sport.dk/shop/productinfo.asp?id=192

Ang. mere fart på dine rulleskøjter har jeg fundet disse sider til dig:
http://www.netdoktor.dk/sport/hvilken_sportsgren/rulleskoejter.htm
http://rul.vrk.dk/speed/report/holland_2002.shtml

Håber du kan bruge denne hjælp...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : Ylwen

Dato : 25-03-04 23:49

Jeg syntes ikke nogen af dine link henviser til noget af det søgte!? Det første lin kan jeg slet ikke komme ind på?

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 100 point
Dato : 26-03-04 08:17

Altså jeg har set en masse glide med skærme på surfbrædder i ungarns største sø der hedder ballatonsøen men det kræver en del plads og de kom også op at flyve når der bare kom lidt vind såe jeg ved sku ikke om det lie var noget jeg ville experimenterer med det kræver jo temmelig stor plads hvis man ikke skal støde ind i nogen eller noget og så skal der også være muligheder for landingsstellet kan lande på fast grund efter en en tur i himlen
Mvh Sune Ps ,du skriver at du for nylig har set det hvor var det henne???
Hav en god dag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Ylwen

Dato : 26-03-04 08:26

Der er jo ingen der siger skærmen skal være så stor at man kommer op at flyve. Den skærm jeg så var faktisk ikke så stor. Det er også forbandet jeg ikke kan huske hvor jeg så den skærm henne :(

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-03-04 09:36

Dem jeg snakker om var ski heller ikke særlig store men effektive

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-04-04 22:20

Husk at lukke spørgsmålet
Og god påske
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Ylwen

Dato : 12-04-04 21:49

lukker og slukker

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 22:01

Mon ikke du burde lukke spørgsmålet ???? du skal trykke på accepter over navnet på den bruger der har hjulpet mest for at lukke
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Ylwen

Dato : 27-04-04 22:34

Jeg kunne godt bruge et bedre svar!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 23:31

Hva mener du så med lukker og slukker ???
Ps. hvis du gerne vil have flere til at se det kan du jo putte et link fra denne side ind i et nyt spørgsmål og sæltte lidt poeint på så kommer det blandt de 25 på forsiden igen Mvh sune

Godkendelse af svar
Fra : Ylwen

Dato : 28-04-04 11:08

Tak for svaret Sunowich. Det var ikke lige det jeg søgte, desværre.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-04 13:25

Takker og bukker
Mvh Sune