/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ansigter
Fra : binky
Vist : 295 gange
70 point
Dato : 25-03-04 21:16

hvor kan jeg finde de ansigter, som siger mere end ord? Hvordan kan jeg komme under 50 point i spørgsmål, for jeg har set nogen, der har været under det?
mvh binky

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 25-03-04 21:18

prøv at skrive smiley symbolet i et indlæg

MVH Michael

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 25-03-04 21:18

prøv at skrive smiley symbolet i et indlæg

MVH Michael

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 25-03-04 21:18

prøv at skrive smiley symbolet i et indlæg

MVH Michael

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 25-03-04 21:18

prøv at skrive smiley symbolet i et indlæg

MVH Michael

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 25-03-04 21:19

Unskyld ! min tålmodighed var ikke så god !

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-04 21:20

Under kom godt i gang finder du svaret.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-04 21:22

Her : http://kandu.dk/dk/faq.asp#20

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 25-03-04 21:22

Her står det hele

http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20

MVH Michael

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-03-04 21:22

Smileys finder du øverst til venstre hvor der står kom godt i gang, og så nederst på siden.
Der hvor du giver point, går du lidt ned og trykker sætter en grøn prik hvor der står "dette spørgsmål er XXXXX værd.
Og så skriver du det antal point du vil give.

Mordex.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-03-04 21:23

Okay, jeg er virkelig en tumbe, som skal hjælpes. Dum som et brædt med knaster i. Så gør dog noget!!! Jeg hæver med hele 30 point.
binky

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-04 21:24

Du har da evnen til at lære noget, så håbet er ikke ude.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-03-04 21:30

Hej mordex
trykkede jeg, og der står stadig hvad gør jeg forkert?
mvh binky

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-03-04 21:32

michaelholm > du skriver din tålmodighed er ikke så god, hvorfor går du så ind i spørgsmålet ???? Spørgsmålet er stillet, og hvis man ikke har lyst til at svare ordentlig, ja så bliver man udenfor. Hvis man skal hjælpe andre så er det nødvendigt med tålmodighed.

//bentjuul

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-03-04 21:33

Teil
Jeg elsker dig for din kommentar, men du får ikke point for den.
mvh binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-03-04 21:35

Laver du en grøn prik ved "dette spørgsmål er ________ piont værd?
Så taster du f.eks. 5 point, og trykker på gem spørgsmål.

Virker det?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-04 21:36

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-03-04 21:39

bentjuul
det var pænt gjort af dig, for som nybegynder støder jeg på mange ting, som er en selvfølge for gamle brugere. Men jeg tror ikke, michaelholm har skrevet negativt, og måske kommer jeg over ham en anden gang.
mvh binky

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-03-04 21:41

binky
Denne må da være point værd

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-03-04 21:45

Hej mordex
hvordan laver jeg en grøn prik?
mvh binky

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-03-04 21:47

Ja binky, jeg syntes bare det var usmageligt at svare 4 gange på den måde og så bagefter forsøge at undskylde, når jeg ikke går ind i selve spørgsmålet er det fordi at MOLOKYLE har besvaret det sammen med Teil.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-03-04 21:50

Med musepilen...............

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-03-04 21:51

bentjuul
Den holder ikke, før jeg selv har lært at lave ansigter, men jeg kan lide dig for, at du hjælper os nye. Men når jeg får lært at lave ansigter, så skal du bare se. Du får smil, smil, smil.
mvh binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-03-04 21:52

Har du ikke fundet ud af at lave dem endnu????????????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-04 21:53

Nej hun har lært at flirte.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-03-04 21:54

>>Teil
Hvor ved du fra det er en "hun"??????????????? Måske er det en "han"?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-03-04 21:55

Husk binky du kan først se de smiley's du har lavet når du har sendt besvarelsen. KL 21.30 lavede du da to smiley !!

//bentjuul

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-03-04 21:56

jeg trykkede de tegn, der var anført, og der kom smileys frem. Jeg vil gerne vide, om det er noget, der kan gemmes, eller skal jeg derud til venstre og hente dem hvergang?
mvh binky

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-04 21:57

Jeg tror ikke binky er til den forkerte side.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-03-04 22:00

>>Teil
Men måske er du? Sorry, jeg kunne ikke lade være.....

>>binky Du skal bare huske tegnene, eller endnu bedre......print dem ud, så har du dem ved hånden..... eller når du skriver et indlæg, kan du højreklikke på kom godt i gang, og åbne i et nyt vindue, så har du smileysene i det nye vindue.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-03-04 22:00

Når du har brugt dem et stykke tid, så kan du huske hvordan de laves, ellers skriv siden ud med koderne for alle smiley's.

Bentjuul

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-03-04 22:01

mordex, teil og bentjuul
jeg er en hun, bare så i ikke skal spekulere over det
mvh binky

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-04 22:02

Måske er der flere her som er på det forkerte hold.
En køn(s) samling.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-04 22:02

Det vidste jeg binky.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-04 22:04

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 25-03-04 22:07

Hej

Jeg bruger eks.v. at have en lille fil med dem (marker de pågælden tegn for ansigt og derefter Ctrl+C) som jeg ønsker at bruge, hvor jeg så kopierer fra til mit indlæg (Sæt ind Ctrl+V) i eks.v. Kandu.

Man kan også eks.v. højreklikke med mus (åbner et nyt vindue) øverst i "Kom godt i gang" og kopiere derfra og skifte til det vindue hvor man er ved at skrive indlæg.

Endvidere er det en rigtig god idé, at når man er færdig med at skrive sit indlæg - lige at markere det hele og kopiere til hukommelse (Kopiereing sker til hukommelse når man trykker på Ctrl+C) eller fil, når / hvis Kandu skulle være ustabil!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-03-04 22:15

teil
så længe du ikke selv melder ud om, hvad du er, så skal du ikke have travlt med mig.
mvh binky

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-04 22:17

Rolig binky.
Stort M.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-03-04 22:27

>>binky
Har du fundet ud af de smileys?
Og den grønne prik?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-04 22:28

kandu er ikke en score/dating side.
Det er dybe videnskabelige diskussioner her.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-03-04 22:31

teil
er du virkelig seriøs i din ovenstående udtalelse???
mvh binky

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-04 22:32

binky
Ja

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-03-04 22:32

>>??

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-03-04 22:34

>>binky
Hvad vil du mere vide?

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-03-04 22:38

Jeg har hævet med 20 points, ikke fordi jeg ikke ved, hvem der skal have dem, jeg har sat ud, men fordi det er da ganske morsomt, det her. Det er ligesom at have pennevenner, for i har da været søde til at svare. Jeg har også et nyt spørgsmål, jeg skal bare lige have samlet point.
mvh binky

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-03-04 22:39

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-04 22:42

Du må gerne skylde binky.
Eller kom med spørgsmålet og giv et point.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-03-04 22:43

mordex
du spørger, hvad jeg mere vil vide
går du i seng nu, måske, for så skriver jeg i morgen.
Nej, den var ikke sød, du er jo favorit til mine point.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-03-04 22:45

binky er lig med pinky

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-04 22:46

Og så har profilen lige fået en skønhedskur.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-03-04 22:48

Hvem fa'en er pinky !!!!!

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-03-04 22:48

hun må har smr sit spejl.

per

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-03-04 22:48

teil
jeg har et spørgsmål, som ikke giver point.
Hvad betyder stort M
,vh binky

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-04 22:50

>binky< - dette forum kan bruges til mange ting, men det er bedst når du bruger den rigtige kattegori ..............."pennevenner" hører mest til i >>smalltalk<<
som er her: http://www.kandu.dk/dk/emne/20608
Nogle brugere abonnerer på forskellige kategorier/emner og forventer så at spørgsmålet drejer sig om det emne.
Emesen.
Og så lige et velkommen binky

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-04 22:50

det ved du godt binky.
M står for kankøn, ikke han er køn.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-03-04 22:52

bibsamie
er jeg gået ind på det, du tror er dit domæne???
binky

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 25-03-04 22:52

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-03-04 22:53

binky

hvad tror du er mit domæne.

per

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-03-04 22:54

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 25-03-04 22:54

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 25-03-04 22:54

"Bentjuul"
Grunden til at jeg undskyldte min ringe tålmodighed var netop fordi jeg fik sendt indlægget fire gange !!
Jeg fik trykket lidt rigeligt mange gange på send da der intet skete og se hvordan det endte !
Jeg er helt enig i det var usmageligt og undskylder endnu engang min ringe pc-kunnen !
Håber ikke du hører til dem der bærer nag - og aldrig selv begår fejl !

MVH Michael

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-03-04 22:55

varla
er det positivt eller negativt, jeg kan klare begge dele.
mvh binky

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 25-03-04 22:55

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 25-03-04 22:58

Nej jeg takker for dit spørgsmål og de mange udmærkede svar, så fik jeg også bedre styr på problemet og skulle så lige forsøge mig et par gange.

Tak til alle.
Varla

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-03-04 22:59

man kan da altid prøve at gemme sig under en ny profil ik

per

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 80 point
Dato : 25-03-04 22:59

>>binky
Jeg går ikke i seng endnu........
Du skal bare sige til hvis du har spørgsmå. Selv 1 point er nok til at vi/jeg har lyst til at hjælpe en ny profil her på kandu......

Citat
Nej, den var ikke sød, du er jo favorit til mine point.

Så siger jeg bare

Det kan lære Jer andre, at man skal opføre sig ordentligt, og svare på det der bliver spurgt om........

Velkommen til binky

Mordex.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-03-04 23:01

michaelholm
du skal ikke have det dårligt med det, for du forklarede dig godt nok til sidst. Du får ikke point for dit svar, men der er ingen, der har det dårligt for det, du skrev.
Pas på dig selv.
mvh. binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-03-04 23:03

>>binky
Fed profil.....
Den er ændret lidt, ikk´?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-03-04 23:07

Mordex

kun navnet Mordex,

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-03-04 23:08

>>bibi
Hvad er der med det??????????????????+

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-03-04 23:08

>>bibi
Hvad er der med det??????????????????

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-03-04 23:08

kære alle jer, jeg har skrevet sammen med.
Jeg er blevet forvist til small-talk, fordi, hvad jeg godt forstår, at vi vist nok er røget ud over emnet. Hvis ikke jeg møder jer der, så kommer jeg med et nyt spørgsmål, er det o.k.? Og jer har stadig ikke tildelt point, men det skal jeg nok gøre.
Lidt af en kold douche!!!
mange hilsner
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-03-04 23:10

Det er bare ok......

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-03-04 23:10

binky

Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 25-03-04 23:12

Tak for svaret Mordex.
Jeg kunne bruge det.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-03-04 23:13

Det glæder mig.....
Sov godt......allesammen

Mordex.