/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hvad koster en Dogo Argentino hvalp ca.?
Fra : PaoloPernille
Vist : 874 gange
20 point
Dato : 25-03-04 19:01

Da min forlovede og jeg er meget interesserede i hunderacen DOGO ARGENTINO, kunne vi godt tænke os at vide hvor meget en dogo argentino hvalp koster ( ca. pris)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-04 19:06

Du kender måske siden her.
http://www.dogoargentino.dk/

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 25-03-04 19:07
Accepteret svar
Fra : k.j.k

Modtaget 30 point
Dato : 25-03-04 20:30

Hej PaoloPernille

Det kommer nok an på udbud og efterspørgsel, samt opdrætterens udstillingsresultater, avlsarbejde osv.

De fleste racehunde koster mellem 6 og 12.000 kr.

Karin

Kommentar
Fra : motleyman

Dato : 25-03-04 21:30

Hvis du vil have en ren Dogo m.papirer skal du regne med ca.10000.-

Kommentar
Fra : KennelKipler

Dato : 25-03-04 21:41

Hej,

De koster som regel omkring de 10-12.000 herhjemme, men sørg for at se dig godt for! Bed om at se forældrene, bed om at se deres BAER test og så samtidig hvalpens. Der er ingen grund til at støtte en useriøs opdrætter. Og dem er der selvfølgelig et par stykker af, for der er penge i dogoen syns hundeavlerne, men de bruger så heller ikke oceaner af tid på udstillinger rundt i europa. Eller kører flere tusinde af kilometer for at bruge netop dén han til ens tæve. Eller HD tester eller BAER tester eller mentaltester. Eller socialiserer hvalpene. Og man kan heller ikke bede om hjælp når ens dejlige hund bliver kønsmoden og man måske har nogle spørgsmål hen ad vejen.

Jeg vil henvise dig til dette sted, de ved hvad det hele handler om. Og har de ikke selv hvalpe kan de henvise dig til andre steder i verden som har, og hvor I vil få gode testede hvalpe fra gode testede forældre.

www.vangils.dogoargentino.dk

MVH Marie.
www.kiplers.dk

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 26-03-04 07:39

Hej !

Helt enig med KennelKipler. læs dette her fra Vangils.dogoargentino
http://www.vangils.dogoargentino.dk/kommentar/kommentar.HTM

Karin

Godkendelse af svar
Fra : PaoloPernille

Dato : 27-03-04 16:14

Tak for svaret k.j.k.