/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Irriterende lyde på Samsung E700
Fra : badmanden
Vist : 330 gange
100 point
Dato : 25-03-04 18:40

Hej.
Jeg har for et stykke tid siden købt en Samsung E700, fantastisk telefon, men jeg har et lille problem, som jeg lige vil høre om andre også har.
Når jeg sender en besked spiller den en lille jingle når den er afsendt, ved advarselstone siger den også lyde og til sidst vil den også "larme" når man tager billeder.
Kender i andre det? Og er der nogen som ved hvordan man får det fra?
Jeg ved jo selvfølgelig godt at man bare kan sætte den på lydløs, men jeg kan ikke forstå hvorfor man ikke selv kan bestemme hvornår den skal sige lyde!!!!!!

PS. Jeg har overvejet at købe et datakabel til telefonen, nogle der har erfaringer med om det er pengene værd og hvad kan man bruge datakablet til???

Mvh badmanden

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 25-03-04 18:55

Hej badmanden...

Vedr. lyde: http://www.kandu.dk/dk/news/389515/groupid/30101
Brug af datakabel (vejledning): http://e700.electriccastle.nl/

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : badmanden

Dato : 25-03-04 19:00

Takker Cooper, tjekker det lige