/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
kageopskrift
Fra : grausen
Vist : 423 gange
100 point
Dato : 25-03-04 18:27

En dag min datter og jeg var på besøg i børnehaven fik vi en kage deroppe som vi savner opskriften på (den der havde bagt er holdt op så jeg kan ikke få den af den vej), så jeg håber nogen kan hjælpe.

Kagen indeholdt rosiner og ananas og muligvis gulerod (det siger datteren, men jeg kan ikke huske det)Kagen skulle efter sigende være ret fedtfattig.
Kender du denne kage hører jeg gerne fra dig, enten hvad den hedder eller evt. en opskrift

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-04 18:33

Tror du bager kim har opskriften ?
http://www.bager-kim.dk/artikler/aeblerskiver.htm

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 25-03-04 18:40

hej Teil
Jeg synes ikke lige jeg kan finde nogle fedtfattige kager derinde og det er ikke nemt at søge på den når jeg ikke ved hvad den hedder

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 110 point
Dato : 25-03-04 18:46
Kommentar
Fra : grausen

Dato : 25-03-04 19:03

Hej cooper
Jeg synes ikke lige jeg blandt dine link kan finde lige den kage, men der er mange gode

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-04 19:38

Næste side, du må bage dig frem til det rigtige.
http://www.webopskrifter.dk/

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 25-03-04 23:08

grausen ->

Okay hehe... helt iorden...
var ret svært at finde en kage med den opskrift! hehe...
"rosiner ananas gulerod Kage fedtfattig"...

Men for at være helt ærlig så tror jeg ikke der "findes" en direkte opskrift herude på nettet
til specielt denne kage! For kunne forestille mig at "lillemutter" i børnehaven der har
hjemmefixet noget selv, hvor det så er blevet en "succes"...
det var hvad jeg ville skyde på ihvertfald! *s*

Meeeeen jeg er "næsten" sikker på at "lillemutter" som har lavet kagen
er villig til at gi' dig opskriften... og hvis ikke gratis så da for et mindre beløb!
de er normalt ekstrem venlige sådan nogle pædagoere der jo...

/Cooper

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 26-03-04 06:32

Ja du har ret cooper, problemet er bare at hun ikke er i børnehaven mere og da det var en praktikant ved de ikke om de ser hende igen, jeg har skam prøvet at "efterlyse" opskriften i børnehaven

Godkendelse af svar
Fra : grausen

Dato : 29-03-04 09:06

Tak for svaret dscoop80.
Jeg fandt ikke lige den opskrift, men nogle andre gode