/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Guitar hjælp...
Fra : Deigaard
Vist : 374 gange
30 point
Dato : 25-03-04 15:33

Hey...

Jeg er lige begyndt at spille lidt guitar, men ved ikke helt hvad jeg gider spille...
Derfor søger jeg nogle www-addresser, med nogle MEGA lette sange og akkorder, helst lidt forskelligt...
på forhånd tak for hjælpen...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-03-04 16:01

Biblioteket er det fornemste sted at søge. Altid godt (og nemt) er Kim Larsen Værsgo - den kender alle.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-03-04 16:01

En søgning på kandu, giver masser af forskellige forslag.

Kommentar
Fra : renehansen

Dato : 25-03-04 16:18

Der er guitarworld med alle de danske bands og også mixtabs og www.kiml.dk er alle kim larsen sangene :) værsgo at tage for dig

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 30 point
Dato : 25-03-04 17:01
Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 25-03-04 17:21

http://guitaren.dk giver en masse links til andre sider vh Claus

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 25-03-04 17:56

hehe..... http://www.guitaren.dk selvfølgelig......sorry

Kommentar
Fra : jeko80

Dato : 30-03-04 11:02

her kan du finde næsten alt udenlandsk og en lille smule dansk:

www.ultimate-guitar.com
www.harmony-central.com/Guitar/tab.html
www.mxtabs.net

Kommentar
Fra : Sleipstei

Dato : 07-04-04 19:02

Hej Deigaard..

Start med at lære knocking on heavens door og gå derefter på biblioteket og lån nogle lær at spille guitar-bøger!!!
Her er en sang at starte på:

G D Am
Mamma take this badge off me
G D C
I can´t use it anymore
Og sådan bliver den bare ved jeg kan ikke lige huske teksten men omk. er jo bare:

Knock knock knocking on heavens door *4 eller sådan noget!!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-04-04 22:07

Husk at lukke spørgsmålet
Og god påske
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : Deigaard

Dato : 12-04-04 10:58

Tak for svaret Sunowich.
Jeg er gået i gang med at øve...