/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Guitarsider
Fra : beotry
Vist : 518 gange
50 point
Dato : 25-03-04 15:19

Er der nogen der kender en god side om guitarer både hvor man kan se guitarerne men også hvor man kan finde priser på dem. Den skal være overskuelig så man kan se hvor det er billigst at købe sin guitar... Det må både være engelsk og dansk men også andre sprog... Ved i forresten hvad en Fender Strat Mexico Standart koster i frankrig. Billigere end DK ??? Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-03-04 15:59

Må jeg anbefale en søgning på kandu - spørgsmålet (ne) har været oppe et utal af gange. Musikinstrumenter har altid været billige i AMPTOWN i Hamborg. Hvis jeg husker rigtig www.amptown.de

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-03-04 16:39

http://musikinstrumenter.net/
http://www.aage.dk/
http://www.ke-musik.dk/
Her er lidt at sammenligne med håber at det er noget du kan bruge
Mvh Sune

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 25-03-04 17:28

Proff musik her i danmark er det billigste du kommer i nærheden af.....ca. 10-15% billigere end de andre forretninger. De har også en "søster"-forretning i Flensborg der hedder Viola. Man kan til enhver tid gå ind i en proff musik forretning i danmark og se instrumenterne for derefter at bestille dem hjem fra Viola og derved spare endnu 10% pga. den lavere tyske moms (tit får du instrumentet med det samme og så flytter de bare rundt på instrument-beholdningen indbyrdes) her er linket : http://www.emkmusik.dk/ Vh Claus

Kommentar
Fra : ke_schultz

Dato : 26-03-04 10:33

www.nettomusic.dk købte jeg min seneste guitar (Takamine EG523SC), den fandtes ikke i Europa og blev derfor bestilt hjem fra U.S.A., trods dette fik jeg den til 4639kr, hvor katalog priserne ligger på 6300kr på denne guitar...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-04-04 22:26

Husk at lukke hvis du har fået et gyldigt svar eller ikke kan komme videre
mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-04-04 22:05

Husk at lukke spørgsmålet
Og god påske
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 21:59

Mon ikke du burde lukke spørgsmålet ????
Mvh Sune