/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
nogen med lyst til debat? (reklame)
Fra : musenfryd
Vist : 409 gange
50 point
Dato : 25-03-04 14:12

Jeg er ikke helt klar over om det er OK at lave lidt reklame for sin side her, hvis ikke må jeg bede webmaster om at slette mit indlæg og undskylder på forhånd.

Vi er to piger som har oprettet et debat forum, til debat om alt hvad hjertet begærer. Vi vil rigtigt gerne have nogle flere brugere der ikke er bange for at sige deres mening.
Vi mangler stadig en ordentlig forside, men forummet kører, så kig ind og se om det er noget for jer, alle uanset køn, alder profession osv er velkomne:)
www.knowwhereland.1go.dk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-03-04 14:15

Flot side, tydelig tekst, overskuelig.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 25-03-04 14:41

Den virker lidt 'ung' og 'piget' på mig, men jeg er også et gammelt røvhul

For at gøre andre kandu.dk brugereopmærksom på jeres site, så gør som jeg : Bliv Superbruger på Kandu.dk og læg URL'en ind i din profil sammen med lidt oplysende tekst. Folk er nysgerrige herinde og vil på et eller andet tidspunkt gå ind og kigge

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : musenfryd

Dato : 25-03-04 14:46

Ung og piget, det tager jeg som et kompliment, for jeg er 34!! vi ligger i alderen 20-28, så der er stor spredning, men gamle røvhuller er også velkomne:)
Tak for fiffet i øvrigt, det vil jeg lige kigge nærmere på!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-04 14:50
Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 25-03-04 17:13

Jamen jeg har da oprettet mig, så nu er den ged barberet:)
og sundby.. det er ikke det værste sted at komme fra:)), er sikkert stødt ind i dig på amagerbrogade så...
musenfryd (som bygger lidt videre på sin profil herinde senere)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-04 17:27

Sikkert musenfryd. Født på Nørreport, opvokset på lorteøen. 2 år på Persiensvej, 16 år på Samosvej (SvS) og derefter ca. 28 forskellige steder i København & Omegn. Opholder mig pt. nær Sundby Hospital

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 25-03-04 17:31

*GG* det gør jeg også.... vi ses på søndag i aldi, jeg er altid i den længste kø...

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 25-03-04 17:37

hov.. ser lige jeg har skrevet alder 20-28.. det skulle være 38...hvis det overhovedet betyder noget..
musenfryd (der lige nu håber på at folk ikke bliver sure over en tråd der hovedsalig består af egne indlæg...)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-04 17:52

Nixbix, Tiel følger sikkert ikke med længere

Man skal aktivt sætte fluebenet nederst i :

Citat
Abonner på spørgsmål.

Vil du have at vi sender dig en e-mail, når der er nye indlæg?

[ ] Ja tak, send mig en e-mail når der kommer nye indlæg

Hvis man vil følge med efter der er svaret ..eller købe sig ind

Så lige nu er det kun dig og mig der 'chatter'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 25-03-04 18:18

ok.. det her er altså også meget anderledes end hvad jeg er vant til... jeg har luret herinde, men aldrig deltaget aktivt før nu.. jeg har dog flueben i den med mailen, men andre kan da stadig godt klikke sig ind og se hvad vi skriver, ikk'?
skal vist lige ind og se på guiden for det her..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-04 18:32

Jeg er også både gammel og lidt nysgerrig.
Flot (Linux indspireret) indgangsside.
Men hvis min nysgerrighed ikke havde scrollet ned på siden var jeg ikke klar over at man bare skulle trykke enter for at fortsætte, til det forjettede land.
Godt gået (hov i er jo piger så, knus herfra.)
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-04 18:34

musenfryd -> Jo, hvis de lyster kan alle følge med. Som sagt; efter spørgsmålet er besvaret og dermed 'lukket' : Skal de skal enten have deltaget (..for at få mail om der er 'liv' i tråden) eller have 'kigget' ind, hvorefter de har sat flueben, kan følge med 'gratis' den første time. Derefter koster det 10% af pointene at koble sig på igen (..for tid og evighed). Når spørgeren ( ..i dette tilfælde dig.) har fået 50% af pointsummen retur igen bliver spørgsmålet gratis at læse, men det kræver stadig at man aktivt sætter fluebenet nederst.

Dét er der som regel ingen der 'gider', med mindre det er et MEGET kontroversielt emne der diskuteres

Don't worry be happy

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-04 18:35

Hmm... lige med undtagelse af emesen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-04 18:36

Gamle libertiner

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-04 18:38

Ja - er det noget med tøzer - så må jeg lige kigge, og se om der noget jeg kan hjælpe med.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-04 18:53

Lad dig ikke skræmme af emesen musenfryd, han er fra forstæderne, meget gammel og ude af stand til at nå køen i Aldi mellem Højdevej og Tygobrahes Allé over for hospitalet. Han er i så fald nok nemmere at træffe på skadestuen eller intensiv afdeligen. (Dette kun skrevet fordi jeg ikke kan huske det fine latinske ord for alderdoms afd.)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-04 19:03

Plejehjem hedder det på dansk.
Jeg handler ikke hos aldi, og kan derfor ikke købe de gode tilbud.
Intensiv afd. er ikke noget for mig, så hellere finde et sted hvor man kan slappe af.
>>musenfryd<< du skal ikke blive forskrækket. Molokyle snakker bare, selv om han ikke aner hvad det drejer sig om.
Nå men Amagerkanere er vel også en slags mennesker.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-04 19:08

Sæbepulver emesen ..sæbepulver ! Dét er godt og billigt i 3 kg.'s pakker hos Aldi

geriatrisk afdeling hedder det vist. Undskyld forvirringen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-04 19:11

Nåe genoptræning.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-04 19:14

Jepper

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 25-03-04 19:18

ok, så blev jeg lidt klogere om hvordan det foregår herinde, men det er da lidt forvirrende, eller det er måske bare til man vænner sig lidt til det?
Jeg lader mig absolut ikke skræmme af nogen af jer, sidder da bare og håber på at vi havde nogle flere af jeres slags på vores forum... get a hint?? ;)
I øvrigt kommer jeg både på plejehjem (på besøg hvis nogen skule være i tvivl) og i aldi, så jeg regner med at støde ind i jer begge to på et eller andet tidspunkt :)))

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-03-04 19:27

>musenfryd<
Du skal ikke tage dig af molokyle og emesen - de fjoller altid rundt i dette forum.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 25-03-04 19:33

musenfryd -> ..eller af Eivind

Forvirret nu ? emesen (Super) / Eyvind (Alm.) molokyle (Super) Hm.. (Alm.) brugere.

Man ved jo aldrig hvem der er hvem, men sådan finder folk ud af at bruge et site lidt anderledes end det var tænkt. Husk på det mht. til jeres eget

HM

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-04 19:35

Nemlig - tingene er ikke altid, hvad de ser ud til at være.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-04 19:37

Du skal dog vide, det er yderst sjældent at der sådan går smalltalk i et seriøst spørgsmål.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 25-03-04 19:54

jeg havde da luret at eyvind og emesen var den samme... nok er jeg en pige, men alligevel..
synes da det her er vældigt hyggeligt, og ja. jeg ved godt at folk ike altid er hvad de giver sig ud for..
Vi har dog bestemt at vores forum skal være stort set frit, dvs der skal rigtigt meget til før admin kommer på banen, vil gerne have at folk kan ytre sig uden at de skal være bange for at blive bannet.
Og så kom dog ind og giv nogle gode bud på hvad der mangler/kan gøres bedre, der er plads til det hele!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-04 20:02

Nu skal jeg lige spise og så ser vi om jeg for lov af mine veninder (det er den enes comp. jeg sidder ved) til at kigge ind senere.

Jeg lover...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-04 12:46

musenfryd -> Nu kan du jo selv følge med her : http://kandu.dk/dk/spg/36674

</MOLOKYLE>