/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musik program
Fra : HBN
Vist : 899 gange
50 point
Dato : 07-05-02 20:58

Nogle der kander et godt og billigt program i stil med ejay til at lave dance - rave musik med???

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 07-05-02 23:46

Hej

Dette program kan bare det hele,--det hedder : Band in a box.
http://www.indigo2.dk/pgmusic/biab.htm

Qunic er et rigtig fint program,-! Billigt,---tja--50$. Men du kan prøve at Downloade en smagsprøve :
http://downloads-zdnet.com.com/3000-2170-5041515.html?tag=lst-0-1

Du kan også forsøge dig med: MAGIX music maker:
http://magixus.magix.net/magixII/scan/home.nsf/contentview/1aa86fa4201231cbc1256b65003e056b

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : loonz

Dato : 10-05-02 03:15

Hov, så ikke at du skriver "billigt". Reason koster 449 Euro :(

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 10-05-02 13:32

Du siger, at det skal være i stil med ejay - hvorfor ikke bare købe ejay? Det koster kun 425kr., det er billigt for et musikprogram - jeg var engang på en musikefterskole hvor de havde et program der kostede mange tusinde (et eller andet med Qube)

Kommentar
Fra : loonz

Dato : 10-05-02 18:48

2mmy, det hedder Qbase eller Cubase tror jeg nok.... Det er i stil med Reason.

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 10-05-02 18:51

loonz >> Det lyder korrekt.

Kommentar
Fra : Whoparse

Dato : 17-05-02 11:35

Cubase, fatter jeg ikke selv noget af, men skulle være et af de bedste, det samme med prisen.
Wavelab er sjovt hvis du har wav-filer som du har lyst til at mixe i. Man kan lave om på kvaliteten og også converte dem til mp3 bagefter (Rigtig godt til at lave cool homepage musik med) Eneste problem er at man ikke kan køre 2 sange oven i hinanden. Rigtig sjovt at sætte sine yndlings sange sammen til en lang sang hvor den fader over til den næste.

http://www.steinberg.net/index.phtml?id=01&language=on

Kommentar
Fra : wrapper

Dato : 26-05-02 22:01

prøv med MUSIC CENTRE, det ligner ejay meget men lyder bedre. jeg ved ikke hvor man køber det men jeg lånte min udgave på et lokalt bibliotek.

Accepteret svar
Fra : Agnethe

Modtaget 50 point
Dato : 31-05-02 11:36

Man kan i de fleste danske butikker (som Merlin, Fona osv.) købe programmet "Dance Maker" hvor man kan lave sine egne tracks. Det koster så vidt jeg husker en 2-300 kr. Prøv at kigge på hjemmesiden www.magix.net for mere information.

Mvh. Agnethe

Kommentar
Fra : amh

Dato : 06-07-02 01:27

Hey Du kan prøve Magix Music maker 7 Er næsten ligsom ejay men kan en masse ting Du kan lave din egen music video og meget andet det koster fra 349 til ? Jeg så det på www.spilpriser.dk og søgte på magix music maker Håber du kan bruge det

MVH

Amh

Godkendelse af svar
Fra : HBN

Dato : 06-07-02 03:21

Jeg købte programmet for 3 dage siden og er meget tilfreds.

Kommentar
Fra : Agnethe

Dato : 15-07-02 15:13

Hej HBN, glad for at jeg kunne hjælpe. God sommer fra mig.