/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Irriterende problem
Fra : alimak
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 25-03-04 01:44

Jeg har købt Office xp versjon 2002. Jeg synes det er flot i forhold til outlook express, som jeg havede før. Problemet er at når jeg klikker på for. eks. indbakke så er indbakke der kun i 3 sekunder så viser den en internet side. det samme sker når jeg klikker på kalender, kalenderen kommer frem i 3 sekunder, før den skifter til interet visning. Problemet er at det ikke har vært sådan hele tiden. Mulig jeg har trykket på en eller annen knap, eller sat et flueben et eller annet sted. Håber med dette at nogen kan hjælpe.
Hilen Alimak

Accepteret svar
Fra : olehermann

Modtaget 100 point
Dato : 25-03-04 05:56

prøv at køre en online scanning efter snavs.Det gøres på www.spywarefri.dk,deres software er optimale og vejledningen er fin

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 25-03-04 06:25
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-03-04 08:13

Du kan evt også prøve sybot http://download.com.com/3000-2144-10122137.html
Og hvis det ikke hjælper så slet dit nye program og geninstaller det
Mvh sune

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-03-04 10:47

Hvad er det for en hjemmeside der bliver vist?

Kommentar
Fra : Tonper

Dato : 25-03-04 11:07

Prøv at Højre klikke på Indbakken, tryk egenskabber, vælg fanbladet Hjemmeside. Hvis der her er markeret et hak, så fjern hakket. Gentag med kontaktpersoner.

Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 26-03-04 20:22

Tak for svaret olehermann.
Nå har jeg fået fjernet 16 viruser, trojanere, og andet lort.det var "www.jraun.com" der brød ind hele tiden.
Tak til alle der svarede
Hilsen Alimak