/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
bin fil
Fra : sparx
Vist : 472 gange
50 point
Dato : 24-03-04 22:54

Jeg har en bin-fil som er et image af en sport dvd. Jeg har med isobuster et overblik over indholdet... selve "filmen" AVSEQ01 ligger som en .DAT fil.
Mit spm. er hvordan får jeg den konverteret til en avi eller mpeg fil?

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 24-03-04 23:10
Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 24-03-04 23:46

hejsa..

Jeg tror du kan prøve med Daemontools: http://www.daemon-tools.cc/portal/download.php?mode=ViewCategory&catid=5

ved ikke om du kender det?? det er ret simpelt...
Eller kan du måske brænde det med den tilhørende .iso fil??
eller i "Cdrwin" som mode 2, der behøver du ikke iso filen...

Håber dette virker

Lyhne1

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 25-03-04 06:14

Hej sparx...

For at lave din *.DAT fil om til f.eks. *.AVI eller *.MPEG
skal du bare hente nedestående program! (vejledning følger):

VirtualDUB: http://heanet.dl.sourceforge.net/sourceforge/virtualdub/VirtualDub-1.5.10.zip
Vejledning: http://www.dvdrhelp.com/avi2divx.htm

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : sd90116

Dato : 25-03-04 08:57

HEJ COPPER.
DEN HJEMMESIDE DU LAGT UD ER IKKE RIGTIG.
MVH SD90116

Accepteret svar
Fra : mickey777

Modtaget 50 point
Dato : 27-03-04 15:08

At det er en *.DAT betyder blot at når du brænder BIN filen, så bliver filmen til en VCD (Video CD).

Faktisk kan du sagtens blot ændre benævnelsen *.DAT til *.MPEG!

Godkendelse af svar
Fra : sparx

Dato : 29-03-04 21:17

Tak for svaret mickey777.